iPhone 4-holder
Fra : Karsten Jensen

Dato : 17-09-10 11:59

Nogen, der har et godt bud på en iPhone 4 holder til bilen? Det skal
ikke være TomToms, meget dyre holder, men gerne en holder hvor jeg
også kan oplade telefonen via cigarettænderen - har ledningen.....

Fra : Ukendt

Dato : 17-09-10 12:28

"Karsten Jensen" <k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> skrev i meddelelsen
> Nogen, der har et godt bud på en iPhone 4 holder til bilen? Det skal
> ikke være TomToms, meget dyre holder, men gerne en holder hvor jeg
> også kan oplade telefonen via cigarettænderen - har ledningen.....

Jeg har en meget billig siliconemåtte, der holder enhver mobiltelefon på
plads.
Især iPhone 4 med sin flade glasryg bliver suget fast til instrumentbordet.
Jeg tror en pakke med to måtter kostede under 50 kroner.

De kan iøvrigt vaskes med sæbevand, når de blir for støvede.

Er det ikke godt nok er det bare at søge lidt på nettet.
Der er i hundredvis af løsninger specielt rettet mod iPhone.
f.eks griffin:
http://www.griffintechnology.com/products/windowseat-aux til 30 dollars
eller
http://www.mobilefun.co.uk/car-pack-for-the-iphone-4-p25116.htm