Hør STOEW på YouTube. Dansk band. Helt nye~
Fra : Kall, Mogens

Dato : 17-09-10 11:27

Sæt Vagt Omkring Min Tanke
http://www.youtube.com/watch?v=zw6EECyaNd4

Eller afspil dem alle 11 på en gang:

Fra YouTube-Kanal ...
http://www.youtube.com/user/TheServantOfMichael?feature=mhum#p/c/F31DF505B3466192/0/zPze4q5S29g

eller ...

Fra Website ...
https://sites.google.com/site/kallmusic001/Home/group/stoew

Så skulle weekend'ens fest vist være sikret ...

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael.
Last OUTPUT: 11550 news:4c72f9e4$0$276$14726298@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 11624

Fra : Ole Madsen

Dato : 17-09-10 15:01

"Kall, Mogens" <Jesus.loves.you.et@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Faldt lige over denne CD på YouTube:

Mogens, hvis det er dig der har lagt dem ud, så må du hellere fjerne dem,
det er ulovligt hvis der er copyright på

KH

Ole

Fra : Kall, Mogens

Dato : 17-09-10 15:09

"Ole Madsen" <o-madsen@privat.dk> skrev i en meddelelse news:4c9374b6$0$36585$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Mogens, hvis det er dig der har lagt dem ud, så må du hellere fjerne dem,
> det er ulovligt hvis der er copyright på

Hej Ole,

Tusind tak for denne din broderlige omsorg for mig (også hvis denne er på
vej ind i en blindgyde; alstå noget forkert, syndigt, apropos Rom. 13,1-7).

Nej, det er IKKE mig, som har lagt musiknumrene ud på YouTube, og der
er med 99,9 % sandsynlighed for, at en Ophavsret (Copyright) er blevet
krænket!

Og dét er jo ikke så godt ...

Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 11626

Fra : Kall, Mogens

Dato : 17-09-10 15:30

"Kall, Mogens" <Jesus.loves.you.et@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4c937659$0$50450$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

Skrev lige følgende til vedkommende:

=== citat start ===

Advarsel: Du er brudt ophavsretten på STOEW's musik

-

Hej,

I dag fandt jeg og anbefalede dine 11 film lagt ud på YouTube med
musik fra STOEW

Desværre er dette (du har gjort) en krænkelse af Ophavsretten (the Copyright),
og jeg anbefaler dig derfor at slette de 11 uploads hurtigst mulig.

Se evt. diskussion desangående (på nyhedsgrupper) ...

Fra : Ole Madsen

Dato : 17-09-10 16:07

> [...]
>
> Nej, det er IKKE mig, som har lagt musiknumrene ud på YouTube, og der
> er med 99,9 % sandsynlighed for, at en Ophavsret (Copyright) er blevet

godt at høre at det ikke var dig

Gud velsigne dig

KH

Ole

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-09-10 18:08

> [...]

> Tusind tak for denne din broderlige omsorg for mig (også hvis denne er på
> vej ind i en blindgyde; alstå noget forkert, syndigt, apropos Rom.

Romerbrevet - kapitel 13 - vers 1-7
Forholdet til myndighederne
v1 Alle skal underordne sig under de myndigheder, som står over dem, for
der findes ingen myndighed, som ikke er fra Gud, og de, som findes, er
forordnet af Gud. v2 Den, som sætter sig op imod dem, der har en myndighed,
står derfor Guds ordning imod, og de, der gør det, vil pådrage sig dom. v3
De styrende skal jo ikke skræmme dem, der gør det gode, men dem, der gør det
onde. Vil du slippe for at frygte myndighederne, så gør det gode, og du vil
blive rost af dem; v4 for de er Guds tjenere til dit eget bedste. Men gør
du det onde, må du frygte. Ikke for ingenting bærer myndighederne sværd; de
er Guds tjenere og skal lade vreden ramme dem, der gør det onde. v5 Derfor
skal man underordne sig, ikke kun for vredens, men også for samvittighedens
skyld. v6 Derfor betaler I jo også skat, og de styrende er Guds tjenere,
når de tager vare på det. v7 Giv alle, hvad I skylder dem: den, der har
krav på skat, skat; den, der har krav på told, told; den, I skylder frygt,
frygt; den, I skylder ære, ære.

Hilsen Åge

Fra : Michel

Dato : 17-09-10 18:25

> [...]
>
> Nej, det er IKKE mig, som har lagt musiknumrene ud på YouTube, og der
> er med 99,9 % sandsynlighed for, at en Ophavsret (Copyright) er blevet

De er fjernet, kan jeg konstatere. Godt du gjorde vedkommende opmærksom på
det, for han eller hun har sikkert ikke tænkt på dette med det
ophavsretslige. Hvad hjertet er fuldt af...

Hilsen
Michel

Fra : Harald Mossige

Dato : 18-09-10 02:09

Den 17.09.2010 16:01, skreiv Ole Madsen:

> "Kall, Mogens" <Jesus.loves.you.et@gmail.com> skrev i meddelelsen
>
> Mogens, hvis det er dig der har lagt dem ud, så må du hellere fjerne
> dem, det er ulovligt hvis der er copyright på

Enkelte menesker tror de som kristne har automatisk syndsforlatelse.
Noen av disse lærer heller ikke av en fellende straffedom ked et
betydeligt erstatningskrav.

Beklager, men det er bare slik.

Fra : Ukendt

Dato : 18-09-10 18:56

"Harald Mossige" <haraldm@hkabel.net> skrev i en meddelelse

> Enkelte menesker tror de som kristne har automatisk syndsforlatelse.

And the rest of us don't give a shit