Du godeste - Gyseligt tysk
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-09-10 22:31

Tjekkelige lige STADL´ens navneliste for lørdag.

Der præsenteres en ny børne-duo, ved navn "Florian og Seppli", to drenge på
14 og 12 år.

Det er ganske og aldeles gys-jammmeligt at lytte til. ARRGGHHHHH....... man
tror det er løg. Når man lytter, ledes tankerne hen på en brægende ko, med
klokke om halsen, stående ved Alpernes fod. Man tror det er løgn. Der bræges
på gammeldags Tyrols maner og så jodles der Gud døleme også, så det hele
bliver endnu værre.
Nu på lørdag stiller de op i Stadl`en til "Nachwuch wettbewerb", hvor de
repræsenterer Schweitz, men de kan da umuligt hente stemmer.
Lyt lige hwa:
http://www.volksmusiknet.ch/vcat_safe/product_info.php/products_id/1051/reviews_id/76/language/ch/ufx/t

Det skal lige siger at der på lørdag sendes direkte fra hjertet af Tyrol,
nemlig "Bozen".

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-09-10 16:26

meddelelsen news:4c928ca5$0$56785$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> på 14 og 12 år.
> Det er ganske og aldeles gys-jammmeligt at lytte til. ARRGGHHHHH.......

Så er indslaget lagt på nettet: http://www.youtube.com/watch?v=TYYkDC8vwdI

Huuuuuuu ha. hvad mener i?

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 19-09-10 16:35

Den 19-09-2010 17:25, Åge Halldorsson skrev:

> Så er indslaget lagt på nettet: http://www.youtube.com/watch?v=TYYkDC8vwdI

De er fantastiske. Nu har Hinterseer endelig fået noget konkurrence.
De ryger ind på 1. pladsen herhjemme, i en af de kommende uger.

Henning.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 20-09-10 08:05

meddelelse news:4c962b80$0$36563$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i
> [...]

Sig mig lige engang, er i ikke ved at få et noget ambivalent forhold til
musik..
For mig lyder det til, at alle prøver at kritisere alt, mest muligt...
Er det fremtiden for musikere og musik, så ser fremtiden sgu sort ud.

Hvad skulle der være i vejen med disse ?????.

M.V.H....Benny..

Fra : Henning Jensen

Dato : 20-09-10 08:53

Den 20-09-2010 09:05, Benny Mortensen skrev:

> Sig mig lige engang, er i ikke ved at få et noget ambivalent forhold til
> musik..
> For mig lyder det til, at alle prøver at kritisere alt, mest muligt...

Kritisere??? Nej slet ikke.
Og her er et dansk eksempel på den fremadstormende slagergenre.
Begejstringen er stor, og der udkommer formentlig snart en dobbelt CD.

http://www.youtube.com/watch?v=Y0Opkg_PtkE&feature=related

Henning.

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-10 08:59

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Og her er et dansk eksempel på den fremadstormende slagergenre.
> Begejstringen er stor, og der udkommer formentlig snart en dobbelt CD.

Top geil

Fra : Vidal

Dato : 20-09-10 20:10

Den 20-09-2010 09:58, Alex Linaa skrev:
> "Henning Jensen"<h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Top geil

Er det et dansk band?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Henning Jensen

Dato : 20-09-10 20:15

Den 20-09-2010 21:10, Vidal skrev:

> Er det et dansk band?

Noget tyder på det.

http://www.alexanderband.dk/

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-10 20:55

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-10 21:05

meddelelsen news:4c97bc35$0$36570$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

Har har har - lige tjekket på googleren. Der eksisterer ikke noget dansk
eller internationalt orkester ved navn "The Top Geil O. Orcestra"
Der er heller ikke noget der hedder "The Linå Nar-Howeders". Selv om han er
det.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-10 23:46

On Mon, 20 Sep 2010 22:04:40 +0200, Åge Halldorsson
<aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> wrote:

>Har har har - lige tjekket på googleren. Der eksisterer ikke noget dansk
..

>Hilsen Åge

Det er det gode danske : http://www.alexanderband.dk/ cd11 under
udarbejdelse.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-10 20:56

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Er det et dansk band?
>
> --
> Venlig hilsen,
>
> Villy Dalsgaard

Jeg tror det er noget punk-næseringsorkester. Det kunne det lyde til, på
navnet.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-10 14:25

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> Og her er et dansk eksempel på den fremadstormende slagergenre.
> Begejstringen er stor, og der udkommer formentlig snart en dobbelt CD.

hehe

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-09-10 07:46

> [...]
> Og her er et dansk eksempel på den fremadstormende slagergenre.
> Begejstringen er stor, og der udkommer formentlig snart en dobbelt CD.

Tja, men dette var nu let forståeligt, hvis nogen fristedes til at kalde
det....

Øh... Røvballe.... Ikke helt ment som musik )

M.V.H....Benny..