Windsurfing - Kolde Hawaii
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-09-10 16:46

Så er det 3. dag det går løs i det kolde Hawaii
http://www.surferslounge.com/index.php?option=com_content&view=article&id=971:dag-3-pwa-cold-hawaii&catid=56:staevner&Itemid=127
Windsurfing-mesterskaberne (KIA COLD HAWAII PWA WORLD CUP) finder sted i
Vesterhavsbyen Klitmøller hele ugen. Hvis man vil besøge stedet er det nok
en fordel at kunne tale tysk, da byen som regel er invaderet af tyskere. Tit
hører man ligeså meget tysk som man hører dansk i byen.

Til de mange FUR-entusiaster her i nyhedsgruppen. Her er lidt fra
Windsurfing Ø Grand prix Fur Rundt 2010:
http://dk.neilpryde.com/index.php/artikler/353-neilpryde-o-gp-fur-rundt-2010

Skal vi ikke have lidt windsurfing-musik?

The Surfers (Windsurfing)
http://www.youtube.com/watch?v=HCC8LLQ3xZ4&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-09-10 18:27

meddelelsen news:4c923ba3$0$56774$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> The Surfers (Windsurfing)
> http://www.youtube.com/watch?v=HCC8LLQ3xZ4&feature=related

Skal vi ikke liiiige have den her også?

Okay. Lets go:
http://www.youtube.com/watch?v=BFtbEIVAZ7A

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-09-10 18:35

meddelelsen news:4c925358$0$56774$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Nu er det jo godt nok i Klitmøller det foregår, men de surfer jo også i
Amerika:

Surfing USA: http://www.youtube.com/watch?v=djc1RUSc7YM&feature=related

Mon der kommer en "Surfing Klitmøller"?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-09-10 18:29

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-09-10 21:45

meddelelsen news:4c9253c5$0$56769$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Mens man lytter til surfing-musikken kan man jo lige følge med live fra NASA
på Ørhagevej. Live-kameraet kører i fast pendulfart frem og tilbage langs
Landingspladsen. Det ser dog ud til at den holder en længere pause mod
klubhuset, hvor vi kan se folk vandre frem og tilbage.
Mon ikke NASA sætter kameraet i stå ud mod Æ` Wejsterhaw, så vi kan se
når de laver deres akrobatiske spring. I morgen drejer det sig vist om
konkurrence om de bedste tricks på brædtet.
http://live.waves4you.de/ucam/index.html

Mon OK. Vorupør må vi ikke glemme. her er også web-live mod `Æ Haw. Læg
mærke til "Folkes Surfbutik" og den helt nye "WestWind" på Landingspladsen.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-09-10 21:46

meddelelsen news:4c9281e0$0$56788$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Ja http://live.waves4you.de/ucam/vorupoer.html

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-09-10 21:59

meddelelsen news:4c92821c$0$56776$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Vi har egentlig ikke haft en tysk windsurfer-sang endnu.

Den her her.

Michael Heck: Windsurfer

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-09-10 22:02

meddelelsen news:4c9284ff$0$56772$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Den her her.

Ja den er så: http://www.youtube.com/watch?v=7_5_50XoDmc

OG

...........der skal jo også være noget for KRUTTE.
Her er der noget Windsurfing-ROCK. Det larmer meget.
Det er lige i KRUTTE-stilen:
http://www.youtube.com/watch?v=4_yMy_8q6LQ&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Peter J

Dato : 17-09-10 15:46

http://www.youtube.com/watch?v=gLq3EHMm9v8

Fra : Michel

Dato : 17-09-10 18:38

> http://www.youtube.com/watch?v=gLq3EHMm9v8

Jo, men underholdningsværdien er umådeligt stor. Jeg er spændt på, hvornår
nyhedsgruppen ryger ind i en "overflow error" pga. for mange underniveauer
til et indlæg

Michel