Habenero chili flakes
Fra : Karsten H. Larsen

Dato : 13-09-10 16:43

Jeg skal igen ud og købe chili på nettet, men min sædvanlige chiliforhandler
har ikke habenero chili flakes mere. Er der nogen der har nogen anbefalinger
på sider hvor jeg kan købe den og andre gode chilier.

Hilsen Karsten

Fra : Bjarne K.

Dato : 15-09-10 16:25

"Karsten H. Larsen" <karsten@XYZcph-metronet.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> nogen anbefalinger på sider hvor jeg kan købe den og andre gode chilier.

Kan du ikke bare lave det selv. Bilka og Metro har som regel Habenaro.

Med mindre selvfølgelig at flakes ikke er det jeg regner med det er.

Bjarne K.

Fra : Jens K H

Dato : 19-09-10 15:49

"Karsten H. Larsen" <karsten@XYZcph-metronet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogen anbefalinger på sider hvor jeg kan købe den og andre gode chilier.

Hej,

Chillihouse i Kbh har er stort udvalg, ved ikke om de har det, du søger.
Linke til hjemmeside:
http://www.chilihouse.dk/shop/frontpage.html
--
Mvh Jens