Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Dele billeder online
Fra : Jet

Dato : 12-09-10 00:37

Søgte men linket var dødt, findes der en nem måde alle kan bruge dog
ikke via Facebook eller lignende ?
Jeg ved ikke om dette link som jeg fandt er anerkendt og den nemmeste,
da jeg ved at reklamer er uønsket
skriver kun navnet snapfish.dk eller findes der bedre måde at gøre
det på ?

/jet

Fra : emjeppesen

Dato : 12-09-10 08:07

Jet skrev:

>Søgte men linket var dødt, findes der en nem måde alle kan bruge dog
>ikke via Facebook eller lignende ?

Prøv Picasa Webalbum
se det her
http://picasa.google.com/intl/da/web/learn_more_picasa.html
Programmet er gratis og let at bruge

Du kan hente Picasa her
http://danish.ilsc.org/lv/group/view/kl30166/Google_Picasa.htm

Du kan faktisk også købe et lille idg-hæfte, hvor du kan få vejledning
til at bruge programmet.

Hilsen emj

--

lamaguf.dk

Fra : Jet

Dato : 12-09-10 07:45

On 12 Sep., 10:07, emjeppesen <emj@> wrote:

> [...]
>
> Du kan faktisk også købe et lille idg-hæfte, hvor du kan få vejledning

Tak emj det vil jeg prøve, ser meget nemt ud - det var en forespørgsel
jeg fik og dette er videregivet

/jet