Første version af Åge
Fra : Allan Krautwald

Dato : 10-09-10 22:46

Her er en optagelse fra Randers Lokal TV fra 1992 med den første version af
Åge med Marianne Kromann og min gamle krigskammerat Flev, som senere var med
i Diskofil og nu er mest kendt som Dario von Slutty:

http://www.youtube.com/watch?v=6BRua_E57sQ

Fra : Henning Jensen

Dato : 11-09-10 06:38

Den 10-09-2010 23:45, Allan Krautwald skrev:
> Her er en optagelse fra Randers Lokal TV fra 1992 med den første version af
> Åge

Så er det jo bare, at søge videre.

http://www.youtube.com/watch?v=KahveVXP6Ao

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 11-09-10 07:10

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Så er det jo bare, at søge videre.

http://www.youtube.com/watch?v=zII96MhCW_k

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 11-09-10 07:51

Den 11-09-2010 08:09, Åge Halldorsson skrev:

> http://www.youtube.com/watch?v=zII96MhCW_k

Dit eksempel rejser spørgsmålet, hvad har du gjort af hamsteren???
Er den spist ligesom alle mågerne???

Henning.

Fra : Martin Bak

Dato : 11-09-10 08:42

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Så er det jo bare, at søge videre.

Også her er der en hyldest til Åge. Læg mærke til det fængende omkvæd:
"Åh-åge, Åh-Åge, Åh-Åge, Åh-Åge"

http://www.youtube.com/watch?v=mzcyI-RBG1M

--
Martin