Gode råd ang. ansøgning til Procesbevillin~
Fra : Henrik B.

Dato : 08-09-10 15:46

Hejsa.

Er der nogle som har et par tips eller gode råd, hvad angår ansøgning til
Procesbevillingsnævnet?
Det drejer sig om tidligere omtalte sag om køb af "ny" bil (se evt.:
http://www.bb-vejle.dk/)

Hvad skal med? Hvad skal der lægges vægt på? O.s.v.

P.S.: Jeg har en artikel omkring det, fra domstol.dk. Men derfor kan der jo
godt være noget som de lægger særlig vægt på.

--
Handel ikke med Bøje & Brøchner - Ford i Vejle: http://www.bb-vejle.dk/
Støt kampen mod kommerciel japansk hvalfangst:

Fra : Jet

Dato : 08-09-10 14:20

On 8 Sep., 17:45, "Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote:
> [...]
>
> P.S.: Jeg har en artikel omkring det, fra domstol.dk. Men derfor kan der jo
> godt være noget som de lægger særlig vægt på.

Hvorfor kan vi ikke få domsafsigelsen ?
Tirsdag den 31. august 2010 - Danmarks Domstole
31. aug 2010 ... Civil ankesag med dom afsagt i 1. instans af. Retten
i Kolding den 17/09-09. (BS 4-11-1184/2008) Bøje & Brøchner A/S
(Advokat Keld Norup) ...
www.domstol.dk/VestreLandsret/Documents/.../31082010.HTM
Der spørges efter password for at åbne

/jet

Fra : Henrik B.

Dato : 08-09-10 21:48

"Jet" <jetrotte@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvorfor kan vi ikke få domsafsigelsen ?

Fordi den ikke er modtaget endnu - jeg er kun i besiddelse af
Byretsdommen...