mail.forum.dk / ofir
Fra : lom k

Dato : 09-09-10 17:04

davs

nogen som ved om man kan sætte sin Iphone/HTC til at hente post hos
mail.forum.dk?? ikke som web mail, men via pop3 / imap??

evt hvad opsætning skal være
server navn/port nr /kryptering

håber I kan hjælpe.

mvh
Lars

Fra : cykelsmeden

Dato : 09-09-10 18:11

Den 09-09-2010 18:04, lom k skrev:
> nogen som ved om man kan sætte sin Iphone/HTC til at hente post hos
> mail.forum.dk?? ikke som web mail, men via pop3 / imap??
>
> evt hvad opsætning skal være
> server navn/port nr /kryptering

ifølge deres hjemmeside, er det en ren webmail.
Altså IKKE med support for pop3 eller iMap.

Jeg kan anbefale gmail i stedet, som supporterer alle de features du
måtte ønske, masser diskplads, er reklamefrit, og meget effektiv mod spam.
- selvfølgeligt også gratis.

finn