Jeg savner kuverten
Fra : Kurt Moskjær Anderse~

Dato : 07-08-01 09:52

Hejsa...

Jeg benytter Outlook 2002 som PIM, men forleden kom jeg ved et uheld til at
højreklikke på kuverten i proceslinien, som viser når der er kommet nye
e-mails. Dermed blev kuverten skjult og så er spørgsmålet, hvordan man får
den kuvert frem igen?

På forhånd tak.

Kurt Moskjær Andersen

Fra : greta

Dato : 07-08-01 12:54

"Kurt Moskjær Andersen" skrev d. 07-08-01 09:52 dette indlæg :
> [...]
> Kurt Moskjær Andersen
>
> Hej Kurt!

>Har du prøvet at genstarte? Jeg tør ikke garantere, men det plejer at
hjælpe i mange situationer, så hvorfor ikke der.

Med venlig hilsen
Greta

http://www.kandu.dk/

Fra : Kurt Moskjær Anderse~

Dato : 08-08-01 15:46

"greta" <greta.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> Har du prøvet at genstarte? Jeg tør ikke garantere, men det plejer at
> hjælpe i mange situationer, så hvorfor ikke der.

Ja og desværre er og bliver kuverten væk :(

Kurt Moskjær Andersen