Finde afgifter på SKATs hjemmeside
Fra : Andersen [3650]

Dato : 04-09-10 09:04

Nu har jeg med megen møge og besvær fundet den regnemaskine der
udregner afgiften for en importeret bil. Jeg ved dog at man også kan se
hvad de har takseret afgiften til på tidligere importerede biler.
Den side kan jeg simpelthen ikke finde, så hvis der er en der kan
komme med et link ville det glæde mig meget.

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : Andersen [3650]

Dato : 04-09-10 10:01

Andersen [3650] udtrykte præcist:
> [...]
> Den side kan jeg simpelthen ikke finde, så hvis der er en der kan
> komme med et link ville det glæde mig meget.

Som oftest så finder man selv svaret når man har fremlagt spørgsmålet
for en større forsamling. Så hvis der er andre der er nysgerrige så
lad mig hjælpe med linket, som er :

http://modep.toldskat.dk/cgi-bin/gweb?F0=M720&command:Transmit&sid=626880.QYPVVPPA.32

Lige en adresse man husker

Fra : BikeManiac

Dato : 07-09-10 23:44

www.skat.dk -> Borger -> Motor, biler og nummerplader ->
Registreringsafgift (klik "Læs mere") -> Se registreringsafgiften for
brugte biler og motorcykler -> Værdiansættelse af brugte
motorkøretøjer -> (der skal nu åbne et pop op vindue, og det virker
hos mig kun i explorer og ikke i chrome) -> Værdifastsættelser

Lucas