hold op en klaphat :(
Fra : Ukendt

Dato : 03-09-10 21:57

G'aften i hytterne ....

Nu tror i garanteret det handler om en trafigal oplevelse -

Det gør det ikke :)

Jeg trode jeg havde set det hele - men det her tager sågu kegler :

http://www.froerup.dk/bil/radio1.jpg

Radioen i bilen kunne kun modtage noget, når man holdt lige under
sendemasten, og det går jo ikke

Så det var en skodradio - en gyselig mr. Platinum - sagde nogen
Tsvansen, eller hjem&fusk ???

Men ak .... amatøragtigt hjemmesløj ! Man havde da klippe
antennekablet af, og sat et tv-antennestik på - suk !

Noget bæ at ordne - og ud med den møgradio - og ind med noget
anstændigt - hvem fanden sætter en tudegrim sølvfarvet radio, ind i et
sort instrumentbord ????

Platinum radioen
http://www.froerup.dk/bil/radio2.jpg

og min kære gamle pivoneer
http://www.froerup.dk/bil/radio3.jpg
--
Jan_stevns
....det er satme svært at smække med en svingdør !

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-09-10 22:13

jan_stevns skriver:

> og min kære gamle pivoneer
> http://www.froerup.dk/bil/radio3.jpg

Sikken et fint ældre wolkefown med sølvfavede urskiver....

Klaus

Fra : Ukendt

Dato : 04-09-10 08:10

"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev :

>jan_stevns skriver:

>Sikken et fint ældre wolkefown med sølvfavede urskiver....

>Klaus

Joehh ...... den smadderkasse har da efterhånden vundet mit gamle
forstokkede hjerte ..

Man kan fræse ned af sin hullede markvej uden noget knirker eller
skramler, så det er da vist skruet pænt sammen :)

Fra : Hr. V

Dato : 05-09-10 21:11

"jan_stevns" skrev i meddelelsen >

> Joehh ...... den smadderkasse har da efterhånden vundet mit gamle
> forstokkede hjerte ..
> Man kan fræse ned af sin hullede markvej uden noget knirker eller
> skramler, så det er da vist skruet pænt sammen :)

Snakker du om VW'en eller dit eget skrog, Jan?

--

Hr. V.
5,7i V8 + V70 2.5D

Fra : Ukendt

Dato : 05-09-10 21:58

"Hr. V" <spamisdelicious@eatmyshorts.com> skrev :

>Snakker du om VW'en eller dit eget skrog, Jan?

Begge dele, naturligtvis :)

Fra : Martin [6000]

Dato : 03-09-10 22:57

> - hvem fanden sætter en tudegrim sølvfarvet radio, ind i et sort
> instrumentbord ????

Det er der desværre mange der gør, især unge mennesker...

--
Martin
"Don't downgrade your computer to Windows 7, upgrade to GNU/Linux."

Fra : Sørensen

Dato : 04-09-10 07:18

<jan_stevns> skrev

> Men ak .... amatøragtigt hjemmesløj ! Man havde da klippe
> antennekablet af, og sat et tv-antennestik på - suk !

Jamen det ligner da også lidt et af De nye antennestik til
automobiler )

> Noget bæ at ordne - og ud med den møgradio - og ind med noget
> anstændigt - hvem fanden sætter en tudegrim sølvfarvet radio,
> ind i et
> sort instrumentbord ????

Nogen som går efter 4x1000 watt indbygget i radioen.

> Platinum radioen
> http://www.froerup.dk/bil/radio2.jpg
>

> og min kære gamle pivoneer
> http://www.froerup.dk/bil/radio3.jpg
> --

Jae bedere men den rager nu lidt rigeligt uden for
instrumentbordet.

vh.
Sørensen

Fra : Ukendt

Dato : 04-09-10 08:08

Sørensen <90909090@invalid.invalid> skrev :

>Jae bedere men den rager nu lidt rigeligt uden for
>instrumentbordet.

>vh.
>Sørensen

Så skulle du ha' set den der pladder radio :) Goshh !