Tyrolermusik.
Fra : Henning Jensen

Dato : 04-09-10 06:52

Husk nu, alle vi elskere af tyrolermusik, at der er fest på Amager, i
disse dage:

http://www.aok.dk/natteliv/koebenhavns-oktoberfest-2010

Et kort citat fra anmeldelsen sidste år:
Selv om klokken kun er halv syv denne fredag aften, danses der allerede
på bordene, og ølpigerne vralter rundt og konkurrerer om at bære det
strammeste korset på kroppen og de fleste kæmpe-krus i favnen.
Citat slut.

Uha...uha...

Henning.

Fra : Henning Jensen

Dato : 04-09-10 06:55

Den 04-09-2010 07:51, Henning Jensen skrev:

Mit indlæg var desværre lidt for tidligt. Undskyld.
Jeg beklager og forventer mange kritiske bemærkninger.

En trøst er det, at forventningens glæde også er stor.

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-09-10 08:28

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Jeg beklager og forventer mange kritiske bemærkninger.

Jeps. Vi giver ordet til "Krutte".

Hihi Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 05-09-10 08:04

Den 04-09-2010 09:28, Åge Halldorsson skrev:

> [...]

Jeg rodede rundt i datoer og tidspunkter, for jeg har et udklip fra en
af lokalaviserne "herinde", og der svarer tidspunkterne ikke til det,
der står på "Nettet".
Det vil være kedeligt at gå forgæves til en sådan begivenhed.
Er pokalerne store nok og serveringen tilpas barmfager, så lægger man
forhåbentlig ikke så meget mærke til musikken.

http://www.youtube.com/watch?v=2dv6kEWbaxw&feature=related

Henning.