Mere til glyphosate 360 samt roundup
Fra : Winther

Dato : 04-09-10 05:31

Hvis folk har spørgsmål udover det der er skrevet og svaret på i den
anden, så skriv en mail til mig så kan jeg hjælpe på den måde i stedet
for at skrive det hele her

Fra : Winther

Dato : 04-09-10 05:35

On 4 Sep., 13:30, Winther <awj2...@gmail.com> wrote:
> Hvis folk har spørgsmål udover det der er skrevet og svaret på i den
> anden, så skriv en mail til mig så kan jeg hjælpe på den måde i stedet
> for at skrive det hele her

der findes foreksempel mange forskellige midler til forskellige formål
skriv så kan jeg uddybe lidt for de midler kan private nemlig ikke
bare sådan lige købe

Fra : Hauge

Dato : 04-09-10 15:52

Winther skrev:
> der findes foreksempel mange forskellige midler til forskellige formål
> skriv så kan jeg uddybe lidt for de midler kan private nemlig ikke
> bare sådan lige købe

Men det vil du gerne hjælpe dem/os med?

Hmm... Mon ikke der er en grund til at vi ikke bare kan købe det, for
det er vel ikke bare for at en "prof" kan købe det og så sælge det
videre, vel?

Mvh Hauge

Fra : Winther

Dato : 04-09-10 08:58

On 4 Sep., 16:51, Hauge <ha...@CUTsmart-tech.dk> wrote:

> [...]
>
> Hmm... Mon ikke der er en grund til at vi ikke bare kan købe det, for
> det er vel ikke bare for at en "prof" kan købe det og så sælge det

det er fordi i ikke kender doseringen og ikke blander det rigigt, men
man må godt hvis man forklare hvordan og hvorledes

Fra : Winther

Dato : 04-09-10 09:00

> [...]
>
> Hmm... Mon ikke der er en grund til at vi ikke bare kan købe det, for
> det er vel ikke bare for at en "prof" kan købe det og så sælge det

jeg ville nu mere fortælle hva man kunne bruge ig hvad der virker
bedst til hvad

Fra : cykelsmeden

Dato : 04-09-10 16:50

Den 04-09-2010 16:59, Winther skrev:
> jeg ville nu mere fortælle hva man kunne bruge ig hvad der virker
> bedst til hvad
og meget gerne spæde lidt til tegnedrengen! vi har fanget formålet.

finn

Fra : Winther

Dato : 04-09-10 10:34

On 4 Sep., 17:49, cykelsmeden <n...@not2old.dk> wrote:
> Den 04-09-2010 16:59, Winther skrev:> jeg ville nu mere fortælle hva man kunne bruge ig hvad der virker
>
> og meget gerne spæde lidt til tegnedrengen!  vi har fanget formålet..
>
> finn
hva mener du med det finn

Fra : Winther

Dato : 04-09-10 10:36

> [...]
>
> og meget gerne spæde lidt til tegnedrengen!  vi har fanget formålet..

nej jeg vil bare forklare folk hvad der er rigtig i stedet for alle de
idioter der går og tror de ved alt som så blander en masse sammen og
forurener jorden DERFOR
er sku ikke fordi jeg vil have penge for det, for kan tjene flere
penge ved selv at sprøjte det end at sælge det videre

Fra : Winther

Dato : 04-09-10 10:37

> [...]
>
> og meget gerne spæde lidt til tegnedrengen!  vi har fanget formålet..

men finn måske du skulle læse hvad der står i stedet for at skrive det
åndsvage noget der ikke har med sagen at gøre

det var det samme hvis jeg satte en opskrift ind på hjemmebagt kringel

Fra : Matthias H. Matthies~

Dato : 05-09-10 18:06

Den 04-09-2010 13:30, Winther skrev:
> Hvis folk har spørgsmål udover det der er skrevet og svaret på i den
> anden, så skriv en mail til mig så kan jeg hjælpe på den måde i stedet
> for at skrive det hele her

Til orientering, så må man ikke selv indføre Round Up fra Tyskland.
Jeg har tidligere undersøgt hos skat og fået følgende svar.

Bemærk især sidste afsnit:

Man må efter SKATs regler gerne købe round up i udlandet til eget brug,
men skal betale bekæmpelsesmiddelafgift ved hjemkomsten. Afgiften
beregnes på baggrund af købsprisen i udlandet med et tillæg på enten
33,33 % eller 53 % i afgift. I dette tilfælde vil afgiften være 33,33 %.
Hvis der er tale om at du ikke er erhvervsdrivende er dette gældende.

Hvis du er erhvervsdrivende skal du være registreret som varemodtager
efter bekæmpelsesmiddelafgiftsloven, og afregne afgiften løbende.

Det er således, at ovenstående ikke er tilladt efter miljøstsyrelsens
regler. Miljøstyrelsens regler tilkendegiver, at import af
bekæmpelsesmidler både til erhvervsmæssigt eller privat brug ikke er
tilladt, medmindre importør og produkt er godkendt på forhånd hos
Miljøstyrelsen.

Skat tillader, men miljøstyrelsen forbyder. Lidt underligt.
Hilsen Matthias

Fra : Winther

Dato : 06-09-10 11:18

On 5 Sep., 19:06, "Matthias H. Matthiessen" <matthies...@dioder.dk>
wrote:

> [...]
> Miljøstyrelsen.
>
> Skat tillader, men miljøstyrelsen forbyder. Lidt underligt.

jeg køber kun gift i dk, det er også noget svineri at købe det i
tyskland når du kan købe det her i dk..

Hilsen Alexander

Fra : Preben

Dato : 06-09-10 19:59

Den 06.09.2010 kl. 19:18 skrev Winther <awj2009@gmail.com>:

> jeg køber kun gift i dk, det er også noget svineri at købe det i
> tyskland når du kan købe det her i dk..
>
> Hilsen Alexander

Hvorfor er det noget svineri?

--
mvh/Preben

Fra : Winther

Dato : 06-09-10 13:54

On 6 Sep., 20:59, Preben <pranSLETDE...@privat.dk> wrote:

> Hvorfor er det noget svineri?
>
> --
> mvh/Preben

for hvis folk vil sprøjte må de købe det helt lovligt her i dk også
bruge det der er tilladt, så kan tyskerne bruge deres gift og vi
vores, og hvis folk syntes det er dyrt kan de købe det i støre mængder
også deles en hel vej om sådan en dunk, også er problemet løst

Hilsen Alexander