Disk brænding
Fra : Jan Hovard

Dato : 07-08-01 08:53

Er der nogle af jer der har erfaring med at brænde copi af en CD-ROM XA
disk.
Hvordan gør man?

janh

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 07-08-01 11:14

Jan Hovard <jan@hovard.dk> wrote:

> Er der nogle af jer der har erfaring med at brænde copi af en CD-ROM XA
> disk.

en lighter skulle kunne gøre det..... nej det var både ondskabsfuldt og
ukonstruktivt.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

jeg har fået et sted at bo, men leder stadig efter en lejlighed

Fra : Jesper

Dato : 07-08-01 12:55

Jan Hovard <jan@hovard.dk> wrote:

> Er der nogle af jer der har erfaring med at brænde copi af en CD-ROM XA
> disk.
> Hvordan gør man?
>
> janh

Tja man kan brænde den som Device Copy, som det hedder i Toast5
--
Jesper.

Fra : Martin Edlich

Dato : 07-08-01 13:33

In article <B7956AEE.7044%jan@hovard.dk>, Jan Hovard <jan@hovard.dk>
wrote:

> Hvordan gør man?

Du skal bruge CD-Copy fra Astarte (sikkert Roxio nu).
Data og lyd skal gemmes hver for sig.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Jesper

Dato : 07-08-01 14:13

> Du skal bruge CD-Copy fra Astarte (sikkert Roxio nu).
> Data og lyd skal gemmes hver for sig.

Astarte CD-Copy er udgået, den sælges ikke længere.
--
Jesper.