Folmer på tur
Fra : oz3bto

Dato : 02-09-10 15:25

Fra : Petersen Michael

Dato : 02-09-10 16:01

oz3bto wrote:
> Faldt lige over den her
>
> http://www.retardo.dk/videos.php?action=play&id=638

Tiden skal jo gå med et eller andet..
Det må godt nok være kedeligt bare at slå piloten til og sidde og glo på de
baglygter der er nogle meter foran..
Så bedre at rende hytten rundt, slå på tromme, brygge kaffe, spille fløjte,
eller lignende

Synes det er skønt at der er nogen der ved hvad arbejdslyst er for en
størrelse

Michael Petersen

Jeg vil hellere have en dag med kampe, end en uden, med en masse tuden.

Fra : Niels Bengaard

Dato : 02-09-10 16:01

> Faldt lige over den her
>
> http://www.retardo.dk/videos.php?action=play&id=638

Jeg har altid forestillet mig Folmer var mere denne type person.
http://www.youtube.com/watch?v=Go8dWSTSNAg

Mvh Niels

Fra : Klaus G.

Dato : 02-09-10 18:49

> Jeg har altid forestillet mig Folmer var mere denne type person.
> http://www.youtube.com/watch?v=Go8dWSTSNAg
Det er mig en gåde at der bliver givet mellem gas?

--
Klaus G.

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 02-09-10 19:39

Hvad er det du ikke forstår?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Klaus G.

Dato : 03-09-10 15:56

> Hvad er det du ikke forstår?
Det jeg skriver. Hvorfor man giver mellemgas. Det er svjv ikke nødvendigt på
moderne gearkasser?

--
Klaus G.

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 03-09-10 16:30

On Fri, 3 Sep 2010 16:55:47 +0200, "Klaus G."

>Det jeg skriver. Hvorfor man giver mellemgas. Det er svjv ikke nødvendigt på
>moderne gearkasser?

>--

Nååååårrrrrhhhhh ja, det er jo dig, Klaus.

Ingen humor, ingen entusiasme.ingenting.

Kan det tænkes at han giver mellemgas på grund af den fede lyd?

Ja, det kan det godt.

Du synes ikke det lyder specielt godt?

Nej, men det er heller ikke dig der kører, vel?

Ham der kører bilen har jo fået den effektpotte på, fordi han synes at
det lyder godt.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Klaus G.

Dato : 03-09-10 19:49

> Kan det tænkes at han giver mellemgas på grund af den fede lyd?
Jeg ser det alle steder. Små som store lastbiler. Men eller uden rør gennem
lydpotten.

> Nej, men det er heller ikke dig der kører, vel?
>
> Ham der kører bilen har jo fået den effektpotte på, fordi han synes at
> det lyder godt.
Ja, og i lastbilchaufføre kan aldrig forstå at folk er trætte af jer?

Kunne det måske bla. være al den unødig larm mange af jer tvinger ned om
ørene på andre folk? Jeres underlige egoistiske adfærd? Det var ihvertfald
et godt bud. Meen det er jo nok lidt svært at indse, når nu det lyder såååå
fedt og mange af jer køre efter ordsproget "vi er størst, vi køre først".

Men nok om det, for jeg er jo ikke den enste der synes det er latterligt,
men det hjælper aldrig at prøve at forklare lastbilchaufføre at det faktisk
kan være rigtig træls at høre på sådan en gang larm fra deres biler...
Desværre. Men så må de jo bare finde sig i at være lidt jagtet vildt af
pressen og andet i den dur, men så er det pludselig en hetch mod
lastbilchaufførene og ikke omvendt... Skørt.

--
Klaus G.

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 02-09-10 19:36

On Thu, 2 Sep 2010 17:01:16 +0200, "Niels Bengaard"
<bengaard@FJERNDETTE850r.dk> wrote:

>Jeg har altid forestillet mig Folmer var mere denne type person.
>http://www.youtube.com/watch?v=Go8dWSTSNAg

>--

Det er jo en yngre mandsperson du har fundet en video med, og han har
en del tingeltangel rundt omkring.

Fjern tingeltangel, og læg en del år på, så passer det meget godt.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 02-09-10 16:43

Den 02-09-2010 16:25, oz3bto skrev:
> Faldt lige over den her
> http://www.retardo.dk/videos.php?action=play&id=638

Jeg tror ikke Folmer er til rumænsk folkemusik.

Han er nok mere til klassisk musik. Der hopper man ikke sådan rundt i
sædet. Til gengæld dirigerer man orkesteret - med begge hænder.

Fra : Klaus G.

Dato : 02-09-10 18:51

> Faldt lige over den her
>
> http://www.retardo.dk/videos.php?action=play&id=638
Det er vel de østeuropæreres forsøg på at holde sig vågen? :)

--
Klaus G.

Fra : Ukendt

Dato : 02-09-10 19:09

"Klaus G." <webmaster@seth-enoch.dk> skrev i meddelelsen

> Det er vel de østeuropæreres forsøg på at holde sig vågen? :)

Tja
http://www.youtube.com/watch?v=08sfhQcT7CY

lol

--
Tom

Fra : Kent Nielsen

Dato : 03-09-10 21:50

"Tom" <nospam> skrev i en meddelelse

> "Klaus G." <webmaster@seth-enoch.dk> skrev i meddelelsen

> Tja
> http://www.youtube.com/watch?v=08sfhQcT7CY
>
> lol

Hæ hæ
http://www.youtube.com/watch?v=BeyBxZkwR4E&feature=watch_response

Kent Nielsen

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 02-09-10 19:38

On Thu, 2 Sep 2010 16:25:26 +0200, "oz3bto" <no@in.dk> wrote:

>Faldt lige over den her
>
>http://www.retardo.dk/videos.php?action=play&id=638

>--

Retardo!!??

Og den vil du bilde mig ind at "du faldt over"? )))

Det er snarere din startside i browseren.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 03-09-10 01:05

On 2 Sep., 16:25, "oz3bto" <n...@in.dk> wrote:
> Faldt lige over den her
>
> http://www.retardo.dk/videos.php?action=play&id=638

Håber godt nok ikke at møde ham en dag......

--
Christian