Kun ét trin tilbage på emhætte!?
Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 31-08-10 17:15

Vi har en Electrolux Silent Tech som der pludselig kun er én hastighed
tilbage på; den laveste.

Er det noget man selv kan lave hvis man ikke er elektronikmekaniker?

--
Med venlig hilsen Hans www.zofiaoghans.dk

Fra : Petersen Michael

Dato : 01-09-10 20:37

Hans Paulin (6310) wrote:
> Vi har en Electrolux Silent Tech som der pludselig kun er én hastighed
> tilbage på; den laveste.
>
> Er det noget man selv kan lave hvis man ikke er elektronikmekaniker?

Du kan sikkert få et nyt print som reservedel, så er det kun at nogle få
ledninger der skal skrues eller loddes af og på..

På min Zanussi er det bygget sådan, og prinet kostedde 500 - 600 Kr..

Michael Petersen

Jeg vil hellere have en dag med kampe, end en uden, med en masse tuden.

Fra : Kim Christensen

Dato : 01-09-10 13:38

On 31 Aug., 18:15, "Hans Paulin (6310)" <m...@privacy.net> wrote:
> Vi har en Electrolux Silent Tech som der pludselig kun er én hastighed
> tilbage på; den laveste.
>
> Er det noget man selv kan lave hvis man ikke er elektronikmekaniker?

Ind imellem kan man være så heldig at det er selve knappen der har
løsnet sig fra akslen, og så kan man nok redde det selv. jeg kender
ikke lige konstruktionen af den emhætte.
Er det styringen der er gået skal manvære i faget for at kunne
reparere den, hvis der overhovedet er adgang til at kunne reparere
noget.
Hvis man kan købe selve hastighedsregulatoren som reservedel hos en af
onlinereservedeletilhvidevarer webshoppene kan man sikkert også godt
skifte enheden selv.

Hilsen Kim

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 01-09-10 20:46

On Wed, 01 Sep 2010 21:37:25 +0200, Petersen Michael wrote:

> Du kan sikkert få et nyt print som reservedel, så er det kun at nogle få
> ledninger der skal skrues eller loddes af og på..
>
> På min Zanussi er det bygget sådan, og prinet kostedde 500 - 600 Kr..

Ok tak
--
Med venlig hilsen Hans www.zofiaoghans.dk

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 01-09-10 20:48

On Wed, 01 Sep 2010 12:37:43 -0700, Kim Christensen wrote:

> Ind imellem kan man være så heldig at det er selve knappen der har
> løsnet sig fra akslen, og så kan man nok redde det selv. jeg kender ikke
> lige konstruktionen af den emhætte.

Den starter når den bliver trukket ud.

> [...]
> Hvis man kan købe selve hastighedsregulatoren som reservedel hos en af
> onlinereservedeletilhvidevarer webshoppene kan man sikkert også godt

Ok :)
--
Med venlig hilsen Hans www.zofiaoghans.dk