Sikke noget :)
Fra : Ukendt

Dato : 29-08-10 22:33

G'aften i hytterne

Det ser da ud til jeg vist har fået en lidt sjov opgave med at få den
bette ny bragt helt tip top :)

Fik da endeligt fundet en mærkat, der påstår det er en ADZ motor,
altså en 90 hyppers sag, så skal jeg bare finde ud af om det er fordi
man er bedre vant, at den føles bovlam.

http://www.froerup.dk/golf

Og solfilm ???? gruble gruble , skal , skal ikke ?

Men jeg gad eddergodt vide, hvorfor i alverden nogen har puttet gaffa
tape omkring tændrørshætterne ?

Latterbrøl er velkomne !

--
Jan_stevns
....det er satme svært at smække med en svingdør !

Fra : Martin Bak

Dato : 30-08-10 00:11

<jan_stevns> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Og solfilm ???? gruble gruble , skal , skal ikke ?
>
> Men jeg gad eddergodt vide, hvorfor i alverden nogen har puttet gaffa

Nok fordi de ikke kunne sættes fast med strips, som det ser ud til at
rotordækslet er monteret med?

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Brian

Dato : 30-08-10 15:17

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

> Nok fordi de ikke kunne sættes fast med strips, som det ser ud til at
> rotordækslet er monteret med?

Hehe - godt spottet!

/Brian

Fra : Benny

Dato : 29-08-10 17:54

On 29 Aug., 23:33, jan_stevns wrote:
> [...]
>
> Og solfilm ????    gruble gruble , skal , skal ikke ?
>
> Men jeg gad eddergodt vide, hvorfor i alverden nogen har puttet gaffa

Nu skal du ikke nedgøre gaffa tape. Tænk bare på hvad at Mythbusterne
har udsat gaffa for her i aften

Benny

Fra : Petersen Michael

Dato : 30-08-10 22:43

jan_stevns wrote:

> Men jeg gad eddergodt vide, hvorfor i alverden nogen har puttet gaffa
> tape omkring tændrørshætterne ?
>
> Latterbrøl er velkomne !

Jeg synes også det ligner at oliepinden er forsøgt forlænget med gaffa?
(tape er underforstået)
Michael Petersen

Jeg vil hellere have en dag med kampe, end en uden, med en masse tuden.