Er en Renault Kangoo en god bil...?
Fra : Jakob Griffel

Dato : 29-08-10 19:53

Hej med jer

Jeg har set ovenstående til 9500 kr. ved vejen. Mere ved jeg ikke om den.

Hvor kan jeg finde informationer om almindelige fejl jeg skal kigge efter på
denne bil?

--
Hilsen Jakob

Fra : Ivan Madsen

Dato : 29-08-10 20:00

On Sun, 29 Aug 2010 20:52:39 +0200, "Jakob Griffel"
<NOPEgriffel@NOPENOPEprivat.dk> wrote:

> [...]
>
>Hvor kan jeg finde informationer om almindelige fejl jeg skal kigge efter på

Du har prøvet google, ikke? For der er godt nok meget at hente ved at
skrive "Renault Kangoo" i søgefeltet - til hvad der er at hente der er
der vel kun at sige, at franske biler generelt skal checkes for
el-fejl. Maskinmæssigt plejer de at være ganske solide - rust , nå ja
til 9500 kr så kravl rundt om hele potten, for noget må der være galt!
,-)

Fra : Ivar

Dato : 29-08-10 22:25

Jakob Griffel skrev:

> Jeg har set ovenstående til 9500 kr. ved vejen. Mere ved jeg ikke om den.

> Hvor kan jeg finde informationer om almindelige fejl jeg skal kigge efter på
> denne bil?

Til den pris skal du nok mere bekymre dig om bilens stand, end om
Renault 15 % flere fejl på elektronikken end andre (eller hvad der
nu er). Du skal se efter rust og slid, og om alt fungerer
tilfredsstillende.

Ivar Magnusson

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 30-08-10 10:30

On Aug 29, 11:24 pm, Ivar <dild@[nozpam]webspeed.dk> wrote:

> [...]
> Renault 15 % flere fejl på elektronikken end andre (eller hvad der
> nu er). Du skal se efter rust og slid, og om alt fungerer

http://www.fdm.dk/filer/Pannenstatistik_2009.pdf kan du se hvad Adac
vurderere den til.

Stef