Man kan ikke gardere sig mod alt.
Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 29-08-10 14:01

Det her er nok kommet bag på de fleste.

Det er fra i går!

http://www.vg.no/nyheter/vaer/artikkel.php?artid=10026626

Nu kan der vist snart ikke være flere helårsdæk deroppe, vel?

Jeg tænker naturligvis på det stec de havner, når de bliver stukket
skråt op.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : oz3bto

Dato : 29-08-10 14:57

<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nu kan der vist snart ikke være flere helårsdæk deroppe, vel?
>
> Jeg tænker naturligvis på det stec de havner, når de bliver stukket

Det er ca 80km herfra i luftlinje ... Alle er blevet overasket .. Ikke
normalt med så meget sne så tideligt
Vi har idag sat vinterdæk på et par af busserne og landcruiseren har fået
smidt snekæder ind bag i

Privat bilen får pigfrie vinterdæk på imorgen