Indvendig belysning i trailer.
Fra : Leif Neland

Dato : 29-08-10 13:17

Jeg leder efter noglet belysning til traileren indvendigt.
Hvad skal jeg google efter?

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-10 13:38

On 29/08/10 14.17, Leif Neland wrote:
> Jeg leder efter noglet belysning til traileren indvendigt.
> Hvad skal jeg google efter?

Der er nogle forskellige her:
http://www.biltema.dk/da/Bil---MC/El/Belysning/
http://www.thansen.dk/product.asp?c=4205490526&n=1199149608&pn=1246100770

--
Mvh.
Anders Sørensen

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 29-08-10 13:38

On Sun, 29 Aug 2010 14:17:19 +0200, Leif Neland <leif@neland.dk>
wrote:

>Jeg leder efter noglet belysning til traileren indvendigt.
>Hvad skal jeg google efter?

>--

Lysrørene her på siden giver et udemærket lys.

http://bilxperten.dk/ProductList.aspx?menu=0a9eccb1-cb81-442c-b702-f358b338ee99

Det ligner faktisk noget jeg selv kunne finde på at montere, hvis jeg
havde behovet.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : ib tinning

Dato : 29-08-10 14:16

Fra : alexbo

Dato : 29-08-10 14:35

"Leif Neland" skrev

> Jeg leder efter noglet belysning til traileren indvendigt.
> Hvad skal jeg google efter?

Indv. lys trailer.

Måske skulle du overveje hvad det skal bruges til,
noget hyggelys til hestene eller arbejdslys til trucken, måske noget helt
andet.

En batteridrevet loftlampe man lige basker til for at tænde er ganske
velegnet hvis ikke den skal være tændt i timevis.

mvh
Alex Christensen

Fra : KASO

Dato : 29-08-10 16:04

> [...]
>
> En batteridrevet loftlampe man lige basker til for at tænde er ganske
> velegnet hvis ikke den skal være tændt i timevis.

Og er den med dioder, kan den brænde forbavsende længe på et sæt
batterier....
En billig løsning: http://aldi.dk/OFFER_DK_MI/OFFER_35/OFF17.SHTML