midt i fælgen ?
Fra : Ukendt

Dato : 28-08-10 13:12

Hej rødder

I midten af fælgene på min nye gamle potte, sidder nogle skiver - med
teksten AEZ på - hvad hulen kaldes sådan nogle ?

( føler sig lidt ........ :)
--
Jan_stevns
....det er satme svært at smække med en svingdør !

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 28-08-10 13:51

On Sat, 28 Aug 2010 14:12:16 +0200, jan_stevns wrote:

> [...]
>
>I midten af fælgene på min nye gamle potte, sidder nogle skiver - med
>teksten AEZ på - hvad hulen kaldes sådan nogle ?

Reklamer. )

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 28-08-10 13:52

> I midten af fælgene på min nye gamle potte, sidder nogle skiver - med
> teksten AEZ på - hvad hulen kaldes sådan nogle ?

Centerkapsler?

--
Troels
BMW - Freude am Fahren.

Fra : Jens

Dato : 28-08-10 15:09

Den 28-08-2010 14:12, jan_stevns skrev:
> Hej rødder
> I midten af fælgene på min nye gamle potte, sidder nogle skiver - med
> teksten AEZ på - hvad hulen kaldes sådan nogle ?
> ( føler sig lidt ........ :)

De hedder lidt forskelligt...
http://www.ebay.de hedder de bl.a. felgen aufkleber
På dansk kan du søge på fælgemblem

Vh. Jens

Fra : Henrik B.

Dato : 29-08-10 18:03

"jan_stevns" skrev i meddelelsen
> Hej rødder
>
> I midten af fælgene på min nye gamle potte, sidder nogle skiver - med
> teksten AEZ på - hvad hulen kaldes sådan nogle ?
>
> ( føler sig lidt ........ :)

Navkapsler...

--
Støt kampen mod kommerciel japansk hvalfangst:
http://www.seashepherd.org/

Fra : Claus Frørup

Dato : 29-08-10 18:44

Isang tao pinangalanan, jan_stevns nagsulat:

>Hej rødder
>
>I midten af fælgene på min nye gamle potte, sidder nogle skiver - med
>teksten AEZ på - hvad hulen kaldes sådan nogle ?

Tingenoter.... du ved.... nogle dippedutter man bruger til at
dippedere en dippedat..... hvis de er røde hedder de Himstergimser og
bruges kun til rekvalmer.
--
Previa.
Der er dælme plads til store armbevægelser

Nu med Honda Shadow VT750 årg.1983