Over for rødt lys !
Fra : Bjørn J.

Dato : 27-08-10 16:36

Nu kører jeg ikke Volvo S80 mere, men er jo een af *De der BMW-chauffører*
(endda med med campingvogn spændt bag på som burde tillades at køre 100
km/t, så vi kan komme om ved *de er JUMBO-chauffører* på motorvejen):

http://www.112alarm.dk/2010/hb/hb.htm

--
Mvh/Bjørn J.
Nichts ist verrückter als die Wirklichkeit !

Fra : Ole Sørensen

Dato : 27-08-10 16:49

> http://www.112alarm.dk/2010/hb/hb.htm

Sjovt med nummerpladen :)

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 27-08-10 17:01

Den 27-08-2010 17:48, Ole Sørensen skrev:

> Sjovt med nummerpladen :)

Ja. Ren elendighed. Men sådan kører de i Vejle.

--
MVH
Ib Jakobsen

Fra : Bjørn J.

Dato : 27-08-10 19:03

"Ib Jakobsen" <senator@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Ja. Ren elendighed. Men sådan kører de i Vejle.

Volvoen blev kørt af en Sjæddlænder..

Fra : hanzen

Dato : 28-08-10 08:47

"Ole Sørensen" <ng@kunos.nu> skrev i en meddelelse

> Sjovt med nummerpladen :)

Er den slagloddet?
--

hilzen
hanzen

Fra : Ole Sørensen

Dato : 28-08-10 16:58

> Er den slagloddet?

"Slag" var involveret :)

Fra : Henrik B.

Dato : 27-08-10 19:19

"Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> (endda med med campingvogn spændt bag på som burde tillades at køre 100
> km/t, så vi kan komme om ved *de er JUMBO-chauffører* på motorvejen):

Klasse med nummerpladen.

Seat'en har givet lige vel meget efter, efter min smag...

--
Støt kampen mod kommerciel japansk hvalfangst:
http://www.seashepherd.org/

Fra : Ukendt

Dato : 28-08-10 10:22

"Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Nu kører jeg ikke Volvo S80 mere, men er jo een af *De der BMW-chauffører*

Apropos rødt lys.
I min uge i KJØWENHAUN blev jeg utallige gange fristet
til at køre over for rødt, gjorde det også to gange.
Årsag. Øde veje, grønt lys, INDTIL 50 meter fra.
Så blir' der rødt. Hvorfor ???
Jeg kørte som befalet, alligevel skulle
jeg og miljøet straffes med et rødt lys.

Jeg ville ønske jeg ku' køre for fuld choker
for at svine så meget som muligt, når nu
dem der administrere lyskrydsenes lamper
alligevel vil ha' unødige stop og start.

Hvad tænker de på ?

Jordens ringeste lyskryds er i Viborg ved
bakken før BILKA-krydset ud af byen mod Holstebro.
Den skifter for et godt ord så lastbilerne RIGTIG kan ose
op ad bakken. Vanvittigt.

Fra : Ole Sørensen

Dato : 28-08-10 17:00

> Hvad tænker de på ?

Aner det ikke. Det er farligt at begynde at bruge rødt lys som et fartbump.

Fra : Andersen [3650]

Dato : 28-08-10 10:59

Bjørn J. udtrykte præcist:
> [...]
> (endda med med campingvogn spændt bag på som burde tillades at køre 100 km/t,
> så vi kan komme om ved *de er JUMBO-chauffører* på motorvejen):

Ja Volvoen får dælme svært ved at bortforklare at det var den der kørte
ind i siden på Seat'en

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark