Leg ikke med din airbag
Fra : John N. H.

Dato : 27-08-10 10:14

Hvis man lige skal kontrollere sin airbag, skal man nok ikke lige gøre
sådan.
http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1397788.ece

John N. H.
; -)

Fra : Martin Bak

Dato : 27-08-10 10:24

"John N. H." <ganske@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis man lige skal kontrollere sin airbag, skal man nok ikke lige gøre
> sådan.
> http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1397788.ece

Jeg skulle lige til at poste den. Det simpelthen utroligt. De mennesker
skulle spærres inde. Ikke så meget for at udføre forsøget, som vel egentlig
bare er dumhed, men for bare at grine hysterisk efter mandens flyvetur med
efterfølgende landing på betongulvet. Ikke en af dem tænker på at sikre sig
at han ikke er kommet alvorligt til skade. Rystende.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Henning

Dato : 27-08-10 13:06

> [...]
>efterfølgende landing på betongulvet. Ikke en af dem tænker på at sikre sig
>at han ikke er kommet alvorligt til skade. Rystende.
Alligevel imponerende at han ikke taber sin cigaret på noget
tidspunkt

Fra : Bjørn J.

Dato : 27-08-10 13:38

KLIP

> Alligevel imponerende at han ikke taber sin cigaret på noget
> tidspunkt

Han må have fået en noget grim smag af Vodka-Cola i munden..;)

--
Mvh/Bjørn J.
Nichts ist verrückter als die Wirklichkeit !

Fra : Ukendt

Dato : 27-08-10 18:22

"John N. H." <ganske@invalid.dk> skrev i meddelelsen
> Hvis man lige skal kontrollere sin airbag, skal man nok ikke lige gøre
> sådan.
> http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1397788.ece

hehe "go" værkstedshumor......han ser dog temmelig medtaget ud ham
kanonkongen

--
Tom