Pockets?
Fra : Kate

Dato : 26-08-10 12:03

For 1000 år siden, njaeh, måske lidt mindre købte jeg en cd med
gruppen Pockets. Det havde vidst nok et mindre radiohit med "Bye Mr
Jones" og siden hørte man ikke mere til dem.
Jeg genfandt lige cd'en og lagde den på anlægget og synes faktisk
stadig den er god, men ved nogen her om medlemmerne stadig laver musik
i andre konstellationer? Bare lidt nysgerrig
På cd'ens omslag kan jeg se at Tom Morris sang, Jens-Peter Brodersen
spillede trommer, Henning Nielsen lead guitar, Stephan Agger bass.
Spøjst nok kan jeg ikke se på omslaget hvornår den er udgivet, det
synes jeg da man plejer at kunne.

--
Kate

gerne ældre.

Fra : P.Petersen

Dato : 26-08-10 12:22

"Kate" <doughnut@oliwer.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> --
> Kate
>
> Husk en killing skal være minimum 12 uger før den tages fra sin mor,

Hej Kate.
Her er alt - eller rettere det lidt :) - jeg kunne finde om Pockets.
http://da.wikipedia.org/wiki/The_Pockets

Og så lige et link til deres musik.
http://www.youtube.com/user/PocketsBand#

Jeg har aldrig hørt om eller hørt dem før. Måske jeg var bevidstløs i 97.
For kan se på salgstallet, at de havde stor succes

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : P.Petersen

Dato : 26-08-10 12:30

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Jeg har aldrig hørt om eller hørt dem før. Måske jeg var bevidstløs i 97.
> For kan se på salgstallet, at de havde stor succes

Oops.
Så lige, at forsangeren Tom Moriis har dannet bandet Kandy Kolored
Tangerine.
En helt anden slags musik end Pockets. Meget mere min stil. :)
http://www.youtube.com/watch?v=7m1gE4g0wEg

Hilsen
Pelle

Fra : Kate

Dato : 27-08-10 10:40

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> wrote in

> Så lige, at forsangeren Tom Moriis har dannet bandet Kandy Kolored
> Tangerine.
> En helt anden slags musik end Pockets. Meget mere min stil. :)
> http://www.youtube.com/watch?v=7m1gE4g0wEg

Den er faktisk ikke dårlig. Tak.

--
Kate