Bluetooth modul Honda Accord 2007?
Fra : Lars Rasmussen

Dato : 25-08-10 23:02

Hej

Jeg har erhvervet mig en sådan øse, med fabriksmonteret BT modul.
Jeg kan ikke rigtig få det til at virke. Har prøvet alt hvad der står
i manualen.
Der er lys i tasterne, men modulet reagerer ikke på nogen tastetryk
overhovedet (f.eks. parring: tryk vol +/- samtidig).

Nogen gode forslag her?

mvh Lars

Fra : Henrik B.

Dato : 26-08-10 07:42

"Lars Rasmussen" <lars0504@googlemail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Der er lys i tasterne, men modulet reagerer ikke på nogen tastetryk
> overhovedet (f.eks. parring: tryk vol +/- samtidig).

Er det en ny bil? For så kan forhandleren vel hjælpe..?

--
Støt kampen mod kommerciel japansk hvalfangst:
http://www.seashepherd.org/

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 26-08-10 08:19

Jeg tror den er fra 2007.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Henrik B.

Dato : 26-08-10 08:46

<folmer@rasmussen.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg tror den er fra 2007.

Doh!
Nå, men nærmeste Hondaforhandler hjælper vel gerne alligevel - U/B...

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 26-08-10 09:13

On Thu, 26 Aug 2010 09:45:44 +0200, "Henrik B."
> [...]

>Doh!
>Nå, men nærmeste Hondaforhandler hjælper vel gerne alligevel - U/B...

Det er stærkt bekymrende i hvor vidt et omfang man kan gribe dig i
elementære sjuskefejl. )

Stærkt bekymrende, fordi du altid udtaler dig meget skråsikkert om
dine yndlingsemner. Jeg nævner i flæng:

SAAB, Panasonic, alt om olier, kalibrering af fladskærme og meget
andet. hvor du hævder at have mange års erfaring.

Så mange år faktisk, at Sct. Peter snart begynder at blive bekymret.
)

Og hvad med timesedler og SKAT???

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : CL

Dato : 26-08-10 17:12

Den 26-08-2010 10:13, folmer@rasmussen.dk skrev:

> [...]
> andet. hvor du hævder at have mange års erfaring.
>
> Så mange år faktisk, at Sct. Peter snart begynder at blive bekymret.

ROFL
Carsten Larsen

Fra : Lars Rasmussen

Dato : 27-08-10 03:17

Nå det var ikke ret mange relevante indslag der kom.
Imellemtiden har jeg så været omkring den lokale Honda forhandler.
Modulet er dødt, og de frarådede at give penge ud på rep., da det i
forvejen var noget skrammel.
Så det bliver nok til en Parrot løsning istedet.

mvh Lars