Gilbert o` Sullivan
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-08-10 19:01

Under lidt rekronogsering efter hollandsk slager faldt jeg (AV) lige over
den hollandske udgave af "Matrimony", som de fleste nok kender med Gilbert
O´Sullivan.
Her er den med Gilbert:
http://www.youtube.com/watch?v=SzwBjR_1YZE&feature=related

Her er den hollandske udgave af sangen. Den er med Danny Heden:
http://www.youtube.com/watch?v=SzwBjR_1YZE&feature=related

Fantastisk så god efterligningen er. Jeg synes faktisk de er lige gode. Hvad
mener i, er den hollandske udgave bedst?

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-08-10 19:10

meddelelsen news:4c755a57$0$56793$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Fantastisk så god efterligningen er. Jeg synes faktisk de er lige gode.
> Hvad mener i, er den hollandske udgave bedst?

Samme spørgsmål kan gælde her. Her er det hollandske Grad Damen, der giver
et Demis Roussos-medley.
www.youtube.com/watch?v=TplTOhsaMZc&feature=related

Her er den ægte vare. Demis Roussos:
http://www.youtube.com/watch?v=5tKIxlmVySc&feature=related

Hilsen Åge

PS: Ih hvor de hollændere kan.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-08-10 19:12

meddelelsen news:4c755c60$0$56776$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Samme spørgsmål kan gælde her. Her er det hollandske Grad Damen, der giver
> [...]

NÅ! - Der er flere hollændere på banen, med Demis-medleyer:
http://www.youtube.com/watch?v=pSwifjDrMto&feature=related
(Ham her hedder Leen Zijlmans)

Hvem foretrækker vi ?

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 26-08-10 10:42

meddelelse news:4c755a57$0$56793$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
>
> Fantastisk så god efterligningen er. Jeg synes faktisk de er lige gode.
> Hvad mener i, er den hollandske udgave bedst?

Jamen Gilbert er god, men behøver vi høre ham 2 gange

Hvad med den hollandske... ?

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-08-10 17:40

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Jamen Gilbert er god, men behøver vi høre ham 2 gange
>
> Hvad med den hollandske... ?

UPS! og hovsa - Den hollandske, med Danny Heden, er her:
http://www.youtube.com/watch?v=U35Q2tgLqLo&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 27-08-10 09:22

meddelelse news:4c7698fa$0$36572$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> UPS! og hovsa - Den hollandske, med Danny Heden, er her:
> http://www.youtube.com/watch?v=U35Q2tgLqLo&feature=related
>
> Hilsen Åge

Den er slet ikke dårlig, hvis man vender ryggen til skærmen.

Men det er så igen mit problem med, at helhedsindtrykket
går i stykker.... En bådebro med Concert Hall effekt....

Den ville sikkert vinde, på at den er indspillet så mange
år senere, men at den ikke gør det, er selvfølgelig fordi,
jeg kan ikke forstå hvad han synger.... Og så er den
anden jo Gavflaben Gilbert O'Sullivan...

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-08-10 17:17

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Den ville sikkert vinde, på at den er indspillet så mange
> år senere, men at den ikke gør det, er selvfølgelig fordi,
> jeg kan ikke forstå hvad han synger....

Jeg kan da heller ikke forstå hvad Gilbert synger. Det er heller ikke på
dansk.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-08-10 08:55

meddelelse news:4c77e4e4$0$56788$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Jeg kan da heller ikke forstå hvad Gilbert synger. Det er heller ikke på
> dansk.
>
> Hilsen Åge

Hej Åge

Jamen det betyder bare, at du sprogligt er lidt smallere end jeg ...

Og så selvfølgelig, at den man selv betragter som værende den
originale, vel næsten altid vinder, i ens egen tankegang....

Som sagt, den Hollandske lød godt, ingen fejl på det....

Men der er altid sådan en.... Øh Form for uskyldighed over
Gilbert O'Sullivan, som bare gør ham til en vinder....

Jeg ved ikke, hvordan jeg ellers skal udtrykke det....

M.V.H....Benny..