Fårk, hvor vildt! Overlever kollision med ~
Fra : Henrik B.

Dato : 24-08-10 14:52

Helt vild video (fra United Bluff):
http://ekstrabladet.dk/112/article1395822.ece

--
Støt kampen mod kommerciel japansk hvalfangst:
http://www.seashepherd.org/
http://www.facebook.com/whalewars
http://www.saabklub.dk/

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 24-08-10 15:15

On Tue, 24 Aug 2010 15:52:17 +0200, "Henrik B."
<saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote:

>Helt vild video (fra United Bluff):
>http://ekstrabladet.dk/112/article1395822.ece

>--

Ja, det er ufatteligt at man overlever den slags.

Det var da også forskrækkeligt som han havde travlt, i betragtning af
at det er "over there". det plejer at køre i et mere adstadigt tempo.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 24-08-10 15:30

folmer@rasmussen.dk forklarede den 24-08-2010:

> Ja, det er ufatteligt at man overlever den slags.

Man sir da ellers at det ikke er så farligt at flyve!?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Allan F

Dato : 24-08-10 23:57

> Man sir da ellers at det ikke er så farligt at flyve!?
>
> --

Det er det heller ikke. Det er som regel når man holder op med at flyve, at
problemerne opstår.

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 25-08-10 07:59

Allan F kom med denne ide:
> "Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

> Det er det heller ikke. Det er som regel når man holder op med at flyve, at
> problemerne opstår.

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Armand

Dato : 11-09-10 02:12

Den 25-08-2010 08:58, Hans Paulin (6310) skrev:
> Allan F kom med denne ide:

Hvordan var det nu jeg læste for nyligt (her, ligefrem??):
"I princippet kan mennesket flyve ved at baske med armene - Men
glidetallet vil være så dårligt at man ikke vil overleve at lande!"

--
Armand.

Fra : .J.S...

Dato : 24-08-10 16:45

"Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote in message
> Helt vild video (fra United Bluff):
> http://ekstrabladet.dk/112/article1395822.ece

ligner ikke meget mere end 100 her på min skærm ?

Ser ud til at det er bunden af bilen som rammer pillen, det er nok heldigt
nok..

Fra : Henrik B.

Dato : 24-08-10 17:16

".J.S..." <mr_nobody@nowhere.com> skrev i meddelelsen

> ligner ikke meget mere end 100 her på min skærm ?

Politibilen (med kameraet) kører ca. 100 km/t i overhalingsbanen, da den
anden kommer farende. Så kan du jo selv begynde at vurdere på
hastighedsforskellen. Men jeg synes nu at 160 km/t lyder som en meget
sandsynlig hastighed.

Fra : Claus U

Dato : 25-08-10 18:32

Henrik B. skrev:

> Helt vild video (fra United Bluff):
> http://ekstrabladet.dk/112/article1395822.ece

Man skal ikke undervurdere luftmodstanden. Hastigheden kan jo falde ret
dramatisk ret hurtigt.

--
Claus U --- www.cykeltyven.dk

Fra : Henrik B.

Dato : 25-08-10 21:13

"Claus U" <usenet@dumbass.dk> skrev i meddelelsen

> Man skal ikke undervurdere luftmodstanden. Hastigheden kan jo falde ret
> dramatisk ret hurtigt.

PÃ¥ grund af bropillen, ja. Men ellers tror jeg ikke at det er mere end 5
km/t, fra han letter til han rammer...

Fra : Martin Bak

Dato : 24-08-10 16:49

> Helt vild video (fra United Bluff):
> http://ekstrabladet.dk/112/article1395822.ece

Bilen snurrer en halv gang rundt i luften, så han rammer med bagagerummet
først. Mon ikke det er forklaringen på at han ikke bliver helt most? Men
lidt piskesmæld har han jo nok fået...

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Kent Friis

Dato : 24-08-10 17:33

Den Tue, 24 Aug 2010 15:52:17 +0200 skrev Henrik B.:
> Helt vild video (fra United Bluff):
> http://ekstrabladet.dk/112/article1395822.ece

Svært at se, men er det ikke den type autoværn, som Top Gear engang
advarede imod, da den kan virke som rampe? Bilens pludselige
flyvetur tyder i hvert fald i den retning.

Mvh
Kent
--
"The Brothers are History"