Vægtafgift hvor ses det?
Fra : Henning Lund

Dato : 23-08-10 17:11

Jeg mangler info om hva vægtafgiften for en gammel 1.3 Golf fra
86 samt en Skoda 1.3 Favorit, hvor finder jeg de info?

Henning Lund
www.tjae.dk

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 23-08-10 17:53

Hej

"Henning Lund" <hlFJERNDETTE@vestvejr.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg mangler info om hva vægtafgiften for en gammel 1.3 Golf fra 86 samt en
> Skoda 1.3 Favorit, hvor finder jeg de info?

Det gør du her for eks.:
http://www.nysynet.dk/vagtafgift.htm

Mvh
Hans

Fra : Henning Lund

Dato : 23-08-10 17:57

Hans Mouridsen wrote:

> Det gør du her for eks.:
> http://www.nysynet.dk/vagtafgift.htm
>
> Mvh
> Hans

Tak skal du have, hvad vejer en Golfbil? Den ligger vel under
1100 kg?

Henning Lund
www.tjae.dk

Fra : Brian

Dato : 23-08-10 18:23

"Henning Lund" <hlFJERNDETTE@vestvejr.dk> skrev i meddelelsen

> Tak skal du have, hvad vejer en Golfbil? Den ligger vel under 1100 kg?

Det kommer spøjst nok an på modellen

Golf 3 med diesel ligger over 1100kg, kan jeg huske fra et ejerskab af sådan
et uhyre.

/Brian

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 23-08-10 18:24

Hej

> Tak skal du have, hvad vejer en Golfbil? Den ligger vel under 1100 kg?

Det finder du på bilens typegodkendelse:
http://www.fstyr.dk/koretojer/Typegodkendelser.aspx

Mvh
Hans

Fra : Henning Lund

Dato : 23-08-10 20:17

Hans Mouridsen wrote:

> Det finder du på bilens typegodkendelse:
> http://www.fstyr.dk/koretojer/Typegodkendelser.aspx
>
> Mvh
> Hans

Tak igen, det er en nyere Golf 1.3 fra 86

Henning Lund
www.tjae.dk

Fra : Henning Lund

Dato : 25-08-10 06:22

Lige et tillægsspørgsmål. Hvis man køber en gammel bil,
eksempelvis en diesel Golf fra sidst i 80èrne på gule plader, så
kan jeg se den står til godt 1000 kr årligt i vægtafgift, hvad så
med partikkelafgiften, er det 1000 kr årligt på sådan en?

Henning Lund
www.tjae.dk

Fra : Mikael

Dato : 24-08-10 03:30

On 23 Aug., 21:17, "Henning Lund" <hlFJERNDE...@vestvejr.dk> wrote:

> Tak igen, det er en nyere Golf 1.3 fra 86

Er du ejendomsmægler?

"Nyere".....fra 1986

Mikael