Sprutkørsel
Fra : Martin Bak

Dato : 23-08-10 13:55

Nu skal skotterne til at køre på whisky...

De har fundet en metode, så de kan bruge spildprodukterne fra deres
omfattende whisky-produktion til at lave bio-fuel, der uden videre skulle
kunne hældes på en almindelig benzindrevet bil uden nogen form for justering
eller omstilling.

http://www.guardian.co.uk/environment/2010/aug/17/whisky-biobuel-scotland

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Kent Friis

Dato : 23-08-10 16:24

Den Mon, 23 Aug 2010 14:54:40 +0200 skrev Martin Bak:
> [...]
> kunne hældes på en almindelig benzindrevet bil uden nogen form for justering

Hvis man forsøgte det samme i DK, ville det nok blive belagt med både
spiritusafgifter og benzinafgifter, med en slutpris på 50 kroner literen.

Mvh
Kent
--
"The Brothers are History"

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 23-08-10 21:58

"Kent Friis" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvis man forsøgte det samme i DK, ville det nok blive belagt med både
> spiritusafgifter og benzinafgifter, med en slutpris på 50 kroner literen.

Men til gengæld ville alle igen vide hvad en hævert er

Ole Gaarde Kristensen
Taxavognmand i Næstved

Fra : Petersen Michael

Dato : 24-08-10 17:06

Ole Gaarde Kristensen wrote:

> Men til gengæld ville alle igen vide hvad en hævert er

God for nøjelse, eller skål?

Jeg håber ikke lige jeg bliver så tørstig at jeg har lyst til at sutte
spilproduktet fra whiskey, eller whisky i mig...

Michael Petersen

Jeg vil hellere have en dag med kampe, end en uden, med en masse tuden.