Golf 3 versioner ?
Fra : Ukendt

Dato : 23-08-10 11:05

Hej Rødder (og de obligatoriske )

Må jo lige afsløre min absolutte mangel på viden om de Golf'er

en 95'er findes åbenbart i 2 varianter af 1.8'eren

Hvordan kender man forskel ?

--
Jan_stevns
....det er satme svært at smække med en svingdør !

Fra : Claus Frørup

Dato : 23-08-10 14:55

Isang tao pinangalanan, jan_stevns nagsulat:

Den ene er rød og den anden er blå

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 23-08-10 18:35

Claus Frørup <Claus@froerup.dk> skrev :

>Den ene er rød og den anden er blå

<<<Kommentar slettet.wav>>>

Fra : Kent Friis

Dato : 23-08-10 21:29

Den Mon, 23 Aug 2010 19:34:40 +0200 skrev jan_stevns:

> <<<Kommentar slettet.wav>>>

Og så er det lige jeg undrer mig... Man ser en del af de dersens
golf-biler på vejene, men må de overhovedet køre på offentlig vej,
eller kun på golfbanen?

;-þ

Mvh
Kent
--
"The Brothers are History"

Fra : TDN

Dato : 23-08-10 15:41

"jan_stevns" skrev i meddelelsen
> [...]
>
> --
> Jan_stevns
> ...det er satme svært at smække med en svingdør !

Der var to 1.8 benziner

1.8 90hk/5500omdr. 145Nm/2500 omdr.
1.8 75hk/5000omdr. 140Nm/2500 omdr.

Hvordan man ser forskel ved jeg ikke.

Dejligt max. drejningsmoment ved 2500 omdr. det kunne min Carina E lære
noget af.....

Mvh
Thomas

Fra : Fly Christensen

Dato : 23-08-10 16:39

On Mon, 23 Aug 2010 16:40:54 +0200, "TDN" <tdnfjerndette@net.telenor.dk>
wrote:

>Dejligt max. drejningsmoment ved 2500 omdr. det kunne min Carina E lære
>noget af.....

Den skal have noget pedal for, at der sker noget. Vores 1.8 skulle køre
i 4. gear for at kunne trække en trailer med 90 km/t.

Fly

Fra : Ivan Madsen

Dato : 23-08-10 19:00

On Mon, 23 Aug 2010 12:05:00 +0200, jan_stevns wrote:

>Hej Rødder (og de obligatoriske )
>
>Må jo lige afsløre min absolutte mangel på viden om de Golf'er
>
>en 95'er findes åbenbart i 2 varianter af 1.8'eren
>
>Hvordan kender man forskel ?

Wikipedia er din ven:

http://en.wikipedia.org/wiki/VW_Golf_3

Den "svage" 1.8'er hedder AMN/ANN
Den "hidsige" 1.8'er ABS/ADZ/ANP/ADD.

Og iøvrigt en masse andre oplysninger om bemeldte kultbil.

Fra : Ukendt

Dato : 23-08-10 21:23

Alt om Golf modeller

http://www.doppel-wobber.de/wbb2/jgs_portal.php?id=119