åh nej.. The Stig afsløret. :
Fra : Dak

Dato : 22-08-10 18:07

http://www.bt.dk/kendte/nu-er-stig-endelig-afsloeret

--
Dak
"Toyota Aygo+ 1.0 '09"
"ex-Daewoo Matiz 0.8 SE '99"
"ex-Ford Sierra 2.0 Azur '90"

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 22-08-10 22:48

"Dak" <dak_n@hotmail.com> skrev i meddelelsen
news:4c715920$0$272$14726298@news.sunsite.dk...
> http://www.bt.dk/kendte/nu-er-stig-endelig-afsloeret

Aij pis, hvad skulle det også til for.
Avisredaktioner er bare nogen gange dummere end vådt bølgepap.

Det er at stikke en pind i en anden mands hjul
Usselt!

Det eneste der kan komme ud af det, er, at manden mister sin tjans, og/eller
BBC dropper programmet.

Den hjernedøde journalist hos Sunday - Times skulle skridtspankes med en
motorcykelkæde for den geniallitet.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : alexbo

Dato : 22-08-10 23:47

"Frodo Nifinger" skrev

> Den hjernedøde journalist hos Sunday - Times skulle skridtspankes med en
> motorcykelkæde for den geniallitet.

Tja hvad med dem der bringer det videre?

mvh
Alex Christensen

Fra : Ukendt

Dato : 23-08-10 06:50

"Frodo Nifinger" <jni@GIRAFfiber.dk> wrote in message

> [...]
> Usselt!
>
> Det eneste der kan komme ud af det, er, at manden mister sin tjans,

BBC dropper næppe programmet af den grund. Det er kendt i hele verden og
temmelig populært alle steder undtagen Indien, som ikke kan tilgive at deres
fine nye bil blev hamret på åben skærm.

Der er stadig mange nye biler der skal prøvekøres og steder i verden som
skal bekøres. Personligt ser jeg frem til at de kommer til sønderjylland
alle 3. Jeg tror vi rangerer blandt verdens dårligste billister, så det må
der da kunne laves en serie ud af.

--
Tom