Den ligner, men er det..?
Fra : Troels [around 9000]

Dato : 21-08-10 16:32

http://www.bilgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=1068781

--
Troels
BMW - Freude am Fahren.

Fra : Mikael

Dato : 21-08-10 13:14

On 21 Aug., 17:31, "Troels [around 9000]" <denne.fj...@computer.dk>
wrote:
> http://www.bilgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=1068781

Kan det være andre????

Men det er da rart at læse en ærlig brugtvognsannonce

Mikael

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 22-08-10 09:20

Hej Mikael

Mikael skrev:
> Kan det være andre????
>
> Men det er da rart at læse en ærlig brugtvognsannonce

Det må da næsten være den. Kan dog ikke se detaljerne på bilen, men der
findes sgutte mange af dem herhjemme, og samme farve + årgang?

Den kører iøvrigt glimrende som jeg husker det

Jan, din forræder ;)

--
Mvh, Kim

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-10 11:24

Kim Voss Schrader <usenet1@mumbojumbo.dk> skrev :

>Det må da næsten være den. Kan dog ikke se detaljerne på bilen, men der
>findes sgutte mange af dem herhjemme, og samme farve + årgang?

Der er kun den !

>Den kører iøvrigt glimrende som jeg husker det

Jep - kørte, men da bremserne opgav , gav jeg også - og da både
brormanden og jeg begge har måttet konstatere at det med at ligge i
perlegruset og skrue bil, er en sage blot, valgte jeg at sige farvel
til den, og koncentrere mig om de 2 tilbageværende kasser, nemlig
Previa'en og Scorpio'en

Trods alt render de jo begge over dobbelt så langt på literen - og er
lidt mere egnet til praktisk brug :)

>Jan, din forræder ;)

Ting ændres over tid :)
--
Jan_stevns
....det er satme svært at smække med en svingdør !

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 22-08-10 11:36

Hej!

jan_stevns wrote:
> Der er kun den !

Anede mig.

Forresten, den historie med den gamle, totalrenoverede, Mazda - hvor
gemmer den sig på gruppens hjemmeside? Kan huske et eller andet med at
du fik besøg af en gut med en mint condition Mazda, men kan ikke finde
> [...]

> perlegruset og skrue bil, er en sage blot, valgte jeg at sige farvel
> til den, og koncentrere mig om de 2 tilbageværende kasser, nemlig

Kan jeg godt forstå. Har lige hevet min gamle Escort igennem
toppakningsskift og ting tager skisme tid...

> Trods alt render de jo begge over dobbelt så langt på literen - og er
> lidt mere egnet til praktisk brug :)

Hehe, de går jo også ca. 8km/L :) Min sniger sig da op på 9 med min
kørestil. Det koster bare at have stor vægt og relativt kraftig motor.

> Ting ændres over tid :)

If it's got tits or wheels, it'll break your heart.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 22-08-10 11:42

Den 22-08-2010 12:36, Kim Voss Schrader skrev:

> Hehe, de går jo også ca. 8km/L :) Min sniger sig da op på 9 med min
> kørestil. Det koster bare at have stor vægt og relativt kraftig motor.

Det koster at fyre med mahogni. Men det giver sgu en god varme.

--
MVH
Ib Jakobsen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 22-08-10 11:49

Hej!

Ib Jakobsen wrote:

> Det koster at fyre med mahogni. Men det giver sgu en god varme.

Nok også lidt svært at få til at brænde hvis man kun tænder op med papir :)

Min bil har iøvrigt ægte valnøddefiner (lakeret og poleret) i kabinen,
så du har da lidt ret ;)

Det er dog lidt tidligt at blive blød hat chauffør i en alder af 33, men
jeg synes nu det passer godt til bilen (altså trælisterne).

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-10 13:11

> [...]

>gemmer den sig på gruppens hjemmeside? Kan huske et eller andet med at
>du fik besøg af en gut med en mint condition Mazda, men kan ikke finde

Åeh - du mener Benny's badekar - hmmm.... tror de sider forsvandt
dengang disken crashede i serveren

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 22-08-10 13:27

Hej!

On 22-08-2010 14:10, jan_stevns wrote:

> Åeh - du mener Benny's badekar - hmmm.... tror de sider forsvandt
> dengang disken crashede i serveren

Kan du huske model + årgang på bilen? En fra min g-d-s klub har en '79
Mazda i betydeligt bedre stand end min gamle rustne Escort :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-10 13:45

Kim Voss Schrader <usenet1@mumbojumbo.dk> skrev :

>Kan du huske model + årgang på bilen? En fra min g-d-s klub har en '79
>Mazda i betydeligt bedre stand end min gamle rustne Escort :)

Synes det var en 1300 fra 71 eller 72

Fra : Ivan Madsen

Dato : 22-08-10 16:55

On Sun, 22 Aug 2010 14:45:02 +0200, jan_stevns wrote:

>Synes det var en 1300 fra 71 eller 72

Jeg mener at kunne huske nogle billeder af en hammerflot rød Mazda
1300 fra 1971. De havde i øvrigt et skilt i bagruden "klassens
hurtigste - bazda" ) De var også pænt kvikke for den tid.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 22-08-10 17:41

Hej

On 22-08-2010 14:45, jan_stevns wrote:

> Synes det var en 1300 fra 71 eller 72

Ok, så var det ikke helt samme model. Troede ellers lige ;)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Claus Frørup

Dato : 22-08-10 09:47

Isang tao pinangalanan, Troels [around 9000] nagsulat:

>http://www.bilgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=1068781

Jeps, det _er_ Spirilen
--
Previa.
Der er dælme plads til store armbevægelser

Nu med Honda Shadow VT750 årg.1983