kørsel i nødsporet ??
Fra : Ukendt

Dato : 20-08-10 20:09

Mjoehh .... de lærer det sågu da aldrig :)

Her i dag, efter at have tilbragt adskillige timer på først
sydmotorvejen, og dernæst "bugten", fordi en skvaddergøj havde væltet
sin varekasse på Amagermotorvejen - skulle man jo efter endt skolegang
hjemad igen - bare for at opdage en snedig sjæl havde væltet
autoværnet syd for Bårse - ergo - kø igen ....

bedst som vi ligger og kravler fremad, i en lånt Yoda... vælter det
frem med biler i nødsporet.

Har jeg været væk fra vejene for længe ??
--
Jan_stevns
“He who dies with the most toys is nonetheless dead”

Fra : .J.S...

Dato : 20-08-10 20:14

"jan_stevns" wrote in message
> [...]
>
> bedst som vi ligger og kravler fremad, i en lånt Yoda... vælter det
> frem med biler i nødsporet.
>
> Har jeg været væk fra vejene for længe ??

Ja ja, de holder jo bare til højre

Fra : Ivan Madsen

Dato : 20-08-10 20:24

On Fri, 20 Aug 2010 21:09:03 +0200, jan_stevns wrote:

> [...]
>
>bedst som vi ligger og kravler fremad, i en lånt Yoda... vælter det
>frem med biler i nødsporet.
>
>Har jeg været væk fra vejene for længe ??

En lånt Yoda? Jamen, jamen, jamen - og folk kører forbi i nødsporet.
Hmmm.......tænd en smøg, lyt til trafikradioen som kan fortælle, det
tager en time at komme de næste fire kilometer og nyd, når de lokale
står og skriver et pænt antal fjolser. )
Det var i hvert fald hvad der skete her hen mod Borup sidst jeg
oplevede det der. *om jeg grinede .....naaah, men der skulle nye
fjedre til ugen efter )*

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-10 20:33

Ivan Madsen <karinogivan@gmail.com> skrev :

> [...]
> Det var i hvert fald hvad der skete her hen mod Borup sidst jeg
>oplevede det der. *om jeg grinede .....naaah, men der skulle nye

Ja - en lånt Yoda, med ubrugelig autoradio, og et varmeapparat man
ikke kan skrue helt nedfra :(

Kling og Klang havde mere travlt med deres citronmåner end humme måsen
ud og kigge på ...

(Der var nu en del bagude, der havde ladet sig irritere nok til de
blokerede amøberne - jeg kunne styre mig, men tøsen rullede da ruden
ned og "kommenterede deres kørsel")
--
Jan_stevns
....det er satme svært at smække med en svingdør !

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 20-08-10 21:40

jan_stevns har bragt dette til os:
> [...]
>
> bedst som vi ligger og kravler fremad, i en lånt Yoda... vælter det
> frem med biler i nødsporet.
>
> Har jeg været væk fra vejene for længe ??

Ikke kun vejene - har du været i coma?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-10 21:46

Hans Paulin (6310) <me@privacy.net> skrev :

>Ikke kun vejene - har du været i coma?

Næsten - jeg tog lige en sabbat fra det hele.... og revurderede
tilværelsen - ergo nyt helt andet arbejde, og en del der skulle laves
om på.

Men fik da feset lidt vel rigeligt rundt med Previa'en i det værste
vintervejr i mange år..

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 20-08-10 21:48

jan_stevns sendte dette med sin computer:

> Næsten - jeg tog lige en sabbat fra det hele.... og revurderede
> tilværelsen - ergo nyt helt andet arbejde, og en del der skulle laves
> om på.

Ok

> Men fik da feset lidt vel rigeligt rundt med Previa'en i det værste
> vintervejr i mange år..

Måske derfor den er rustet op

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-10 21:55

>Måske derfor den er rustet op

Arhh - den var rusten inden vinteren satte ind for alvor, og de salter
jo ikke vejene mere :)

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 21-08-10 05:21

jan_stevns sendte dette med sin computer:

> Arhh - den var rusten inden vinteren satte ind for alvor, og de salter
> jo ikke vejene mere :)

Hér gør de nu (lidt)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ukendt

Dato : 21-08-10 05:49

Hans Paulin (6310) <me@privacy.net> skrev :

>jan_stevns sendte dette med sin computer:

>Hér gør de nu (lidt)

ok - jeg så kun meget sjældent en saltspreder.. men fair nok, i mange
tilfælde var den da også nytteløs.

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 21-08-10 06:04

jan_stevns forklarede den 21-08-2010:

> ok - jeg så kun meget sjældent en saltspreder.. men fair nok, i mange
> tilfælde var den da også nytteløs.

Jup

Går kun ud over sko og hundepoter

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Mikael

Dato : 21-08-10 13:19

On 20 Aug., 21:09, jan_stevns wrote:

> Jan_stevns
> “He who dies with the most toys is nonetheless dead”

Har du skilt dig af med Spirillen?

www.bilgalleri.dk/mar_vis.aspx%3FMarID%3D1068781&usg=AFQjCNGjJ_tPB7SXVjHgaTsYadnCvphPHA

Mikael

Fra : Ukendt