Golf 3 Variant
Fra : jan_stevns

Dato : 20-08-10 12:35

Hej Rødder ( og de obligatoriske...................... )

Sådan en dødtrist Golf 3 Variant - nogen der har set sorte / mørke
baglygter til dem ?

-Jan

Fra : Ivan Madsen

Dato : 20-08-10 19:42

On Fri, 20 Aug 2010 11:34:32 -0700 (PDT), jan_stevns
<jan.froerup@gmail.com> wrote:

>Hej Rødder ( og de obligatoriske...................... )
>
>Sådan en dødtrist Golf 3 Variant - nogen der har set sorte / mørke
>baglygter til dem ?

Kan du se dem indefra? (og fik du endelig aflivet den maskine du talte
om? ))

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-10 20:27

Ivan Madsen <karinogivan@gmail.com> skrev :

>Kan du se dem indefra? (og fik du endelig aflivet den maskine du talte
>om? ))

Dammitt .... nej, det kan jeg ikke, men jeg ser dem hvergang jeg skal
hen til bilen :)

aflivet ? - nej - fruen lever i bedste velgåendes :) **host**

<<<godt hun ikke har lært at læse news>>>

Forresten ? hvor blev du af til ædegildet , efter Bernermarkedet ?
--
Jan_stevns
....det er satme svært at smække med en svingdør !

Fra : Ivan Madsen

Dato : 20-08-10 21:03

On Fri, 20 Aug 2010 21:27:26 +0200, jan_stevns wrote:

> [...]
>
><<<godt hun ikke har lært at læse news>>>
>
>Forresten ? hvor blev du af til ædegildet , efter Bernermarkedet ?

Det var jeg da ikke inviteret til - og jeg har også et par gødyr der
skal underholdes. Og jeg troede de berømte 189 var problemet?

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-10 21:06

>Det var jeg da ikke inviteret til - og jeg har også et par gødyr der
>skal underholdes. Og jeg troede de berømte 189 var problemet?

Åehhh......... jo, maskinen raller som en lallende idiot nu :)

(Men det er nu da meget pænt, med 416.000 på klokken)

Fra : Kent Friis

Dato : 20-08-10 19:47

Den Fri, 20 Aug 2010 11:34:32 -0700 (PDT) skrev jan_stevns:
> Hej Rødder ( og de obligatoriske...................... )
>
> Sådan en dødtrist Golf 3 Variant - nogen der har set sorte / mørke
> baglygter til dem ?

Kan du ikke bare bruge Gori ligesom de andre Golf-biler med
"tonede" baglygter?

Mvh
Kent
--
"The Brothers are History"

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-10 20:28

Kent Friis <nospam@nospam.invalid> skrev :

>Kan du ikke bare bruge Gori ligesom de andre Golf-biler med
>"tonede" baglygter?

Jeg kan ikke finde E mærket på bøtten ! - derfor :)

Fra : Fly Christensen

Dato : 21-08-10 15:00

On Fri, 20 Aug 2010 21:28:21 +0200, jan_stevns wrote:

>Jeg kan ikke finde E mærket på bøtten ! - derfor :)

E-mærker passer heller ikke på en Golf.

Fly

Fra : Sørensen

Dato : 21-08-10 08:35

"jan_stevns" . )

Sådan en dødtrist Golf 3 Variant - nogen der har set sorte /
mørke
baglygter til dem ?

hovwdiaudi har nogle De kalder "Crystal/Smoked, LED" , jeg ved
ikke om den kan skaffes til variant ?,
Jeg kan heller ikke finde De grønne og De blå baglygter til Golf
2 længere Hvor ærgeligt

vh.
Sørensen

Fra : Ukendt

Dato : 21-08-10 08:57

Sørensen <90909090@invalid.invalid> skrev :
>hovwdiaudi har nogle De kalder "Crystal/Smoked, LED" , jeg ved
>ikke om den kan skaffes til variant ?,
>Jeg kan heller ikke finde De grønne og De blå baglygter til Golf
>2 længere Hvor ærgeligt

Jeg synes ikke at kunne se dem i "sort" heller :(

... det er ikke den store ulykke, men når bilen er sort, ku' det da
være nydeligt :)

Fra : Rasmus

Dato : 21-08-10 10:12

Den 20-08-2010 20:34, jan_stevns skrev:
> Hej Rødder ( og de obligatoriske...................... )
>
> Sådan en dødtrist Golf 3 Variant - nogen der har set sorte / mørke
> baglygter til dem ?
>
> -Jan

En mulighed kunne være:
http://cgi.ebay.de/VW-Golf-3-Variant-Kombi-Ruckleuchten-rot-schwarz-93-99-/160461520372?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r

Fra : Ukendt

Dato : 21-08-10 11:40

Rasmus <rasmus0987@gmail.com> skrev :

>En mulighed kunne være:
>http://cgi.ebay.de/VW-Golf-3-Variant-Kombi-Ruckleuchten-rot-schwarz-93-99-/160461520372?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r

Bestemt noget i den stil :)

Fra : Claus Frørup

Dato : 21-08-10 10:32

Isang tao pinangalanan, jan_stevns nagsulat:

>Hej Rødder ( og de obligatoriske...................... )
>
>Sådan en dødtrist Golf 3 Variant - nogen der har set sorte / mørke
>baglygter til dem ?
>
>-Jan

Yikes..... Jeg har et blåmalet neonrør liggende... var det ikke noget
at få monteret under gloffen?
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 21-08-10 11:41

Claus Frørup <Claus@froerup.dk> skrev :

>Yikes..... Jeg har et blåmalet neonrør liggende... var det ikke noget
>at få monteret under gloffen?

Harhhhh harhhhhh ...

Skrive sig bag øre : Noget nyt juks monteret på en hvis herre's
bambusraket for nyligt ??

<<<fnis.wav>>>

Fra : Claus Frørup

Dato : 21-08-10 19:09

Isang tao pinangalanan, jan_stevns nagsulat:

>Harhhhh harhhhhh ...
>
>Skrive sig bag øre : Noget nyt juks monteret på en hvis herre's
>bambusraket for nyligt ??

Bambusraket? Det er s´gi da en V2'er

><<<fis.wav>>>

Nu har du godtnok været væk længe, men det er stadigvæk upassende at
fise her i gruppen.

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 21-08-10 19:27

>Bambusraket? Det er s´gi da en V2'er

Det er en kvart v8 :)

>Nu har du godtnok været væk længe, men det er stadigvæk upassende at
>fise her i gruppen.

Fut du bare retur til kæleskabet du :)

Fra : Ivan Madsen

Dato : 21-08-10 19:32

On Sat, 21 Aug 2010 20:26:41 +0200, jan_stevns wrote:

>Det er en kvart v8 :)

hmm........dvs en six-pack så får man en rigtig motor? )

>Fut du bare retur til kæleskabet du :)

Kæleskabet er fyldt med papilloner og øl.....så der passer busfutten
ikke ind.

Fra : Claus Frørup

Dato : 22-08-10 09:45

Isang tao pinangalanan, Ivan Madsen nagsulat:

>hmm........dvs en six-pack så får man en rigtig motor? )

Bare der er et V foran så går det nok

>Kæleskabet er fyldt med papilloner og øl.....så der passer busfutten
>ikke ind.

<Jeg er ikke som de andre.mp3>

--
Previa.
Der er dælme plads til store armbevægelser

Nu med Honda Shadow VT750 årg.1983

Fra : Ukendt

Dato : 23-08-10 15:56

"Claus Frørup" <Claus@froerup.dk> skrev i meddelelsen
> Isang tao pinangalanan, jan_stevns nagsulat:

> Yikes..... Jeg har et blåmalet neonrør liggende... var det ikke noget
> at få monteret under gloffen?

....og thansen har vel også trucker-nosser, alu-pedaler, wunderbaum og alt
hvad Jan ellers behøver til golleren :p

--
Tom

Fra : Claus Frørup

Dato : 23-08-10 18:02

Isang tao pinangalanan, Tom nagsulat:

>"Claus Frørup" <Claus@froerup.dk> skrev i meddelelsen

>...og thansen har vel også trucker-nosser, alu-pedaler, wunderbaum og alt
>hvad Jan ellers behøver til golleren :p

Ja. Og Boomboksen vi byggede til min gamle previa, kan få en Glof til
at hoppe i takt med musikken...

ps.
Han bliver nok af pladshensyn nødt til at skifte Berneren ud med en
Chiuhadada.. Pladsen bagi tillader ikke større kreaturer

Fra : Ukendt

Dato : 23-08-10 18:40

Claus Frørup <Claus@froerup.dk> skrev :

>Han bliver nok af pladshensyn nødt til at skifte Berneren ud med en
>Chiuhadada.. Pladsen bagi tillader ikke større kreaturer

Så længe jeg lader "hyp" blive hjemme, kan Bosco, Setto og Dusty nemt
sidde side om side deromme :)

Hov: skrive sig bag øret - gitter !!

Fra : Ivan Madsen

Dato : 23-08-10 19:05

On Mon, 23 Aug 2010 19:40:29 +0200, jan_stevns wrote:

>Så længe jeg lader "hyp" blive hjemme, kan Bosco, Setto og Dusty nemt
>sidde side om side deromme :)
>
>Hov: skrive sig bag øret - gitter !!

Jeg har da oplevet 4 pænt store mennesker, bagage til en uge samt en
Sankt Bernhard og en whippet moslet ind i sådan en Golf Joker.

Om vi sad godt - næææh, det var meget tæt og vedkommende )

Fra : Ukendt

Dato : 23-08-10 18:32

"Tom" <nospam> skrev :

>...og thansen har vel også trucker-nosser, alu-pedaler, wunderbaum og alt
>hvad Jan ellers behøver til golleren :p

Han skal bare finde nogle baglygteglas af eget valg, da en busfut har
molestreret det ene, og de alligevel skal skiftes - that's why jeg
ligeså gerne finder det mørke glas :)

Alt det andet hejs, er ligemeget...