Trafikkultur?
Fra : Fly Christensen

Dato : 20-08-10 18:16

Hejsa!

Jeg har tilfældigt fundet en lidt ældre sag:

http://ekstrabladet.tv/nyheder/article1099941.ece

Det er derfor, at Jylland og Fyn skal belemres med regler, som mere er
tilpasset den københavnske trafik, når nu politikerne ser det her hver
dag. De tror jo, at det sker nøjagtig sådan i hele landet. De kommer jo
ikke ud, hvor 130 er langsomt på motorvejen.

Fly

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 20-08-10 18:58

On Fri, 20 Aug 2010 19:16:14 +0200, Fly Christensen
<x_nospam_x@gmx.net> wrote:

> [...]
>dag. De tror jo, at det sker nøjagtig sådan i hele landet. De kommer jo
>ikke ud, hvor 130 er langsomt på motorvejen.

Det du prøver at få gang i her, går jeg ud fra at du godt véd ender
med racisme, alm. gruppehad mellem Jylland og Hovedstadsområdet og
hvad der ellers måtte dukke op. )))

Jeg har snart ikke tal på de gange jeg har ringet hjem med en ca.
ankomsttid, når jeg har været i Jylland og på Fyn om søndagen. og er
blevet forsinket.

Jeg kommer altid en time senere hjem, fordi de ikke er kommet væk fra
det der med søndagsturen endnu. )

Og har der været lidt stille i sidste week-end, er det nok fordi 1000
provinsboere har været i Tyrol og hilse på Hansi Hinterseer. )

Flere fordomme leveres på forlangende.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : jan_stevns

Dato : 20-08-10 12:37

On 20 Aug., 19:57, fol...@rasmussen.dk wrote:

> Flere fordomme leveres på forlangende.

Hvis du mangler - kan vi jo altid diskutere logikken i at forsøge at
smække med en svingdør :)

-Jan_stevns ( Nu iført Glof den 3die .... suk !! )

Fra : Tom Jensen

Dato : 20-08-10 19:49

"jan_stevns" <jan.froerup@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

smække med en svingdør :)

-Jan_stevns ( Nu iført Glof den 3die .... suk !! )

hej jan
længe siden du har værer her inde og kigge .

du vil da vel ikke fortælle os at du kun har en bil fortiden

mvh tom jensen

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-10 20:21

"Tom Jensen" <t-j@adslhome.dk> skrev :
>længe siden du har værer her inde og kigge .

Jepper - tiden er brugt med at få tiden til at gå

>du vil da vel ikke fortælle os at du kun har en bil fortiden

Jeg har tyndet kraftigt ud i bestanden - Færgen venter på lidt
rustarbejde og nogle nye ventilløftere, containeren er rustet væk, så
en ny container skal lige kræses om - en raritet af en Previa med
pløreturbine :)

Så medens jeg venter på min nyerhvervede gamle Golf 3, fiser gennem
syn, kører jeg i den bil sælgeren måtte låne mig, fordi han havde
lovet en bil klar til mig i mandags.

En værre balje af en "Rolla XLISXGHEKRR .... eller sådan virka
deromkring.

Men den klarer da de daglige 180km til/fra jobbet (som også er nyt)

Helt død er jeg da ikke .... tror Ivan fik grint måsen i laser af at
se mig i manegen med Bosco (gødyr's udstilling)

--
Jan_stevns
....det er satme svært at smække med en svingdør !

Fra : Fly Christensen

Dato : 21-08-10 13:50

On Fri, 20 Aug 2010 19:57:46 +0200, folmer@rasmussen.dk wrote:

>Det du prøver at få gang i her, går jeg ud fra at du godt véd ender
>med racisme, alm. gruppehad mellem Jylland og Hovedstadsområdet og
>hvad der ellers måtte dukke op. )))

Jep. Jeg har allerede sat øl på køl og popcorn i micro'en.

Fly

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 21-08-10 14:59

> [...]
> dag. De tror jo, at det sker nøjagtig sådan i hele landet. De kommer jo
> ikke ud, hvor 130 er langsomt på motorvejen.

130? Jeg troede kun det var på landevejene grænsen lå så lavt.

--
Troels
BMW - Freude am Fahren.