Ned i vekt?
Fra : jokeren

Dato : 06-08-01 22:11

Vil du oppnå din trivselsvekt?
Se på www.slankenett.no for gode tips, regn ut din BMI,
bestill produkter, chat med andre anonymt, finn sunne oppskrifter.

Fra : Camilla Larsen

Dato : 07-08-01 07:37

Har lige været inde på den side, og produktet der omtales er altså Herbalife
!!

Camilla

Fra : Anders Sewerin Johan~

Dato : 07-08-01 07:55

"Camilla Larsen" <pepper@albertsen.org> wrote in message
> Har lige været inde på den side, og produktet der omtales er altså
Herbalife
> !!

Hmm, det ser ud for mig som om gruppen bliver spammet af nogen under falske
navne. Hvad kan man sige? Det er forhåbentligvis dårlig reklame for dem i
sidste ende. Personligt har jeg da tænkt mig at huske det - også i DEN
grad - hvis nogen nogensinde i fremtiden spørger mig om min mening om
Herbalife.

Mon ikke mit svar bliver noget i retning af: "Nårh, det er den der samling
produkter der åbenbart er helt vildt dårlige - ellers var de vel ikke nødt
til at benytte tåbelige og lyssky metoder til at promovere dem. Hold dig
langt væk fra det!"

Heldigvis tillader moderne teknologi at jeg sætter filter op, og fremover
helt vil undgå at se nogen postninger der refererer til den nævnte
hjemmeside. Så nemt er det!

Mvh
Anders S. Johansen

Fra : Carsten Svensgaard

Dato : 07-08-01 11:20

"jokeren" <jobb800@yahoo.no> writes:

> Vil du oppnå din trivselsvekt?

Ja tak, men det kan jeg godt finde ud af selv.

Jeg har gjort udbyderen høfligt opmærksom på kundens opførsel.

Carsten
--
/"\ | Carsten Svensgaard
\ / ASCII ribbon campaign | carsten@svensgaard.org

Fra : Anders Sewerin Johan~

Dato : 07-08-01 12:29

> Ja tak, men det kan jeg godt finde ud af selv.
>
> Jeg har gjort udbyderen høfligt opmærksom på kundens opførsel.

Tak!

Anders

Fra : Carsten Svensgaard

Dato : 10-08-01 22:15

"Anders Sewerin Johansen" <home@dduck.dk> writes:

> Tak!

Så slap vi vist af med de reklamer:

[uddrag fra den sidste mail jeg fik fra udbyderen]

Dear Carsten Svensgaard!

[snip]

We've closed the user's account for the time being.

--
Abuse Response Team
Konsulent ID 14

Det kan altså betale sig at brokke sig lidt en gang imellem...

Carsten