Morfar-/bedstefarbiler.
Fra : Bjørn J.

Dato : 20-08-10 12:02

I Tyskland er gjort en undersøgelse på, hvilke aldergrupper køber hvilke
bilmærker:

http://bil.guide.dk/Ny%20bil/Brancheinfo/K%C3%B8rer_du_i_en_bedstefarbil_2154241?rf=jp

Det kan måske give lidt stof til eftertanke...

God weekend.

mvh/Bjørn J.

Fra : Leo Jensen

Dato : 20-08-10 05:06

On Aug 20, 1:01 pm, "Bjørn J." <mrb...@post.tele.dk> wrote:
> [...]
>
> http://bil.guide.dk/Ny%20bil/Brancheinfo/K%C3%B8rer_du_i_en_bedstefar...
>
> Det kan måske give lidt stof til eftertanke...

Listen viser vel langt hen af vejen, at købeme til dyrere biler lige
skal have ungerne til at flytte hjemmefra, før der er råd til en
ordentlig bil...

MVH Leo - Jaguar - Den ultimtive morfarbil

Fra : Bjørn J.

Dato : 20-08-10 12:21

"Leo Jensen" <leo.5500@gmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

>Listen viser vel langt hen af vejen, at købeme til dyrere biler lige
>skal have ungerne til at flytte hjemmefra, før der er råd til en
>ordentlig bil...

Hmmm.... hjælper det at ungerne er flyttet hjemmefra, jeg har *stadig* kun
råd til en brugt potte..

mvh/Bjørn J.

Fra : alexbo

Dato : 20-08-10 13:01

"Bjørn J." skrev

> http://bil.guide.dk/Ny%20bil/Brancheinfo/K%C3%B8rer_du_i_en_bedstefarbil_2154241?rf=jp
> Det kan måske give lidt stof til eftertanke...

Tja jeg synes bare det fortæller hvad alle vidste, at der er flere
nybilskøbere blandt ældre end blandt yngre.
At en Bentley er en dyr bil kan man godt være enig i, men at Ford, Opel og
VW automatisk er dyre biler er da noget vås.

Næste undersøgelse må være hvilken aldersklasse der køber de godt brugte
biler og hvorfor, er det fordi de hellere vil have en gammel Astra end en
ny BMW, eller kan der være andre årsager til deres bilvalg.

Hvilken aldersklasse tager på 3 ugers krydstogt til Caribien, og hvilken
aldersklasse tager i Hansaland.
Der bliver nok at lave for en sociolog.

mvh
Alex Christensen

Fra : Henning

Dato : 20-08-10 13:33

On Fri, 20 Aug 2010 13:01:57 +0200, "Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk>
wrote:

> [...]
>
>http://bil.guide.dk/Ny%20bil/Brancheinfo/K%C3%B8rer_du_i_en_bedstefarbil_2154241?rf=jp
>
>Det kan måske give lidt stof til eftertanke...

Fornuften kommer med alderen?

Fra : Leo Jensen

Dato : 20-08-10 06:53

On Aug 20, 2:33 pm, Henning <no.m...@all.invalid> wrote:

> Fornuften kommer med alderen?

Det synes jeg lyder som den helt rigtige forklaring...

MVH Leo - Jaguar - Det fornuftigste bilvalg

Fra : Bjørn J.

Dato : 22-08-10 15:23

"Leo Jensen" <leo.5500@gmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

>Det synes jeg lyder som den helt rigtige forklaring...

Den er jeg helt med på..

mvh/Bjørn J. - Når det skal være F3A - Så er det Oxai.