Blackberry
Fra : Andreas

Dato : 18-08-10 08:32

Hej,

Jeg har nu haft en HTC Desire i 2 måneder, jeg blev så træt af den, af
grunde jeg helt ikke vil ind på igen :)

Faktum er at jeg nok har set mig lidt varm på en Blackberry 9700 Bold.

Problemet som jeg ser det, er nok at TDC ikke vil sælge den til mig,
hvorfor ved jeg ikke... ved ikke hvorfor private ikke må rende rundt
med Blackberry telefoner, det er åbenbart kun erhversfolk der har brug
for den. Men jeg vil nu gerne have den. Sagen er den samme hos
Telenor, der kan du også kun få den hvis du er erhverv. Men 3
derimod... de sælger til private. Problemet er bare at jeg er glad for
TDC som teleudbyder....

Hvad gør man i denne situation?

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 18-08-10 15:41

Efter mange tanker skrev Andreas:
> [...]
> Telenor, der kan du også kun få den hvis du er erhverv. Men 3
> derimod... de sælger til private. Problemet er bare at jeg er glad for

Ens kone/kæreste skal bare være selvstændig erhvervsdrivende

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Max

Dato : 18-08-10 16:02

Hej Andreas

> Problemet som jeg ser det, er nok at TDC ikke vil sælge den til mig,
> hvorfor ved jeg ikke... ved ikke hvorfor private ikke må rende rundt

Du køber da bare en, du kan da sagtens beholde TDC som udbyder.

Max

Fra : Andreas

Dato : 18-08-10 12:08

On 18 Aug., 17:02, "Max" <Max_J...@post9.tele.dk.invalid> wrote:
> Hej Andreas

> Du køber da bare en, du kan da sagtens beholde TDC som udbyder.
>
> --
> Mvh
> Max

Jeg har hverken kone eller kæreste... så det kan jo være et problem :
(

"Jeg køber bare en".... mja... hvor? Har undersøgt i udlandet... det
virker ikke som om de vil sælge den til mig med mindre den er branded
og med abonnementer og alt muligt

Fra : Max

Dato : 18-08-10 20:59

Hej Andreas

> "Jeg køber bare en".... mja... hvor? Har undersøgt i udlandet... det
> virker ikke som om de vil sælge den til mig med mindre den er branded
> og med abonnementer og alt muligt

Det ser da us til at den kan købes flere steder, bl.a. hos Pixmania.

Ja, selv på Gul og Gratis er der en brugt til salg.

Max

Fra : Nicolaj C

Dato : 20-08-10 10:08

Jeg købte en Bold hos pixmania.

Den ligner jo meget en Nokia E71 eller E72.

Fordelen ved nokia er at du har "rene" taster for @ og . og ,
altså punktum og komma.

Fra : Petersen Michael

Dato : 25-08-10 21:57

Andreas wrote:
> Hvad gør man i denne situation?

Så få dig et CVR nummer - moms, det koster ikke noget, og så bøvlet er det
heller ikke at udfylde den udvidede selvopgivelse med 4 ekstra tal. Mere
bøvl er der ikke i det..

Michael Petersen

Jeg vil hellere have en dag med kampe, end en uden, med en masse tuden.