Nyt fra Andrea Berg
Fra : V

Dato : 17-08-10 19:54

Hej!

For nylig så jeg i MDR's sommerudsendelse "Musik Für Sie" med Uta Bresan,
Andrea Berg's nye single "Ich Liebe Das Leben".

Synes den er helt fantastisk. Det er dog et covernummer, som i sin tid blev
lavet af Vicky Leandrosi 1975.

Andrea Berg: http://www.youtube.com/watch?v=o3mESb5uDc8
Vicky Leandros: http://www.youtube.com/watch?v=l5oL75wJj_E

Er helt klart mest til Andrea's version, som jeg synes der er rigtig god
gang i!

Hvad synes I?

Vi får også lige et nummer med "moderatorin" Uta Bresan, som er også er en
af mine favoritter: http://www.youtube.com/watch?v=541FUZUR1Ps

Fra : Henning Jensen

Dato : 17-08-10 20:16

On 17-08-2010 20:54, V wrote:
> Hej!
> For nylig så jeg i MDR's sommerudsendelse "Musik Für Sie" med Uta
> Bresan, Andrea Berg's nye single "Ich Liebe Das Leben".

Det er i sig selv en fin lille sang, og jeg må erkende, at Andrea Berg
synger den godt, og med et fint schlager-atypisk arrangement.

Personlig kan jeg dog bedst lide Vicky Leandros version.

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-08-10 21:27

"V" <videovideo@mail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Vicky Leandros: http://www.youtube.com/watch?v=l5oL75wJj_E
>
> Er helt klart mest til Andrea's version, som jeg synes der er rigtig god

Jeg synes helt klart Andreas version er direkte gysdelig. Den lyder som om
den er indspillet på et smedeværksted. Det lyder så metalagtigt. Det er
frygteligt, synes jeg.
Hvis der skal fest og "godaw" i nummeret så kan den bedre gå an med
RABAUE. Der er ikke det metal-skærende lyd-halløj.
http://www.youtube.com/watch?v=sbjIRAaWG4o

Wicky`s version er dog u-overtruffen god. Den eneste rigtigt gpde.

Hilsen Åge

Fra : Michel

Dato : 18-08-10 01:16

> [...]
> blev lavet af Vicky Leandrosi 1975.

> Er helt klart mest til Andrea's version, som jeg synes der er rigtig god

Jeg foretrækker klart Andrea Berg's version. Jeg er vild med hende, men
Vicky Leandros er nu også fremragende:

http://www.youtube.com/watch?v=fiaL_myu9sc (Verlorenes Paradies)
http://www.youtube.com/watch?v=ExwnN9YDJec&feature=related (Die Bouzouki
klang durch die Sommernacht)

Men Andrea er klart én af mine favoritter:

http://www.youtube.com/watch?v=IMdZ1PB-Kx4 (Tango amore - som i øvrigt er en
vals
http://www.youtube.com/watch?v=JXU_eqr7hDI (Ich sterbe nicht nochmal)

Mange hilsner
Michel

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-08-10 06:02

"V" <videovideo@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad synes I?
>
> Vi får også lige et nummer med "moderatorin" Uta Bresan, som er også er en

Sådan lige umiddelbart, hvis det bare skulle være baggrund, ville Andrea nok
vinde... Men var det sådan en, man bare skulle sidde i rolige omgivelse og
nyde, tror jeg Vicky beholder førstepladsen.... Mest fordi, jeg ikke er så
pokkers vild med den tillagte Concert Hall effekt der er på Andrea's
version... Syntes det lyder fjollet, at det lyder som hun går i Roskilde
domkirke, selv om hun går udendørs .

M.V.H....Benny..

Fra : Michel

Dato : 18-08-10 17:06

> Mest fordi, jeg ikke er så pokkers vild med den tillagte Concert Hall
> effekt der er på Andrea's version... Syntes det lyder fjollet, at det
> lyder som hun går i Roskilde domkirke, selv om hun går udendørs .

Jeg forstår, hvad du mener

Men jeg er vild med "ekkoeffekten", som hendes producer, Eugen Romer,
frådser med.

Ofte "synger" hun det samme to gange, da han lægger ekko på en hel sætning.
Det er helt sikkert smag og behag, om man kan lide det, men jeg synes, det
passer godt til de fantastisk iørefaldende sange, som han i øvrigt også
laver musikken til.

Jeg må indrømme, at Andrea er min favorit, hvad det tyske angår...

Hilsen
Michel

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-08-10 22:41

"Michel" <nosp@mthanks.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> øvrigt også laver musikken til.
>
> Jeg må indrømme, at Andrea er min favorit, hvad det tyske angår...

Tja, men sådan på en lytter, er Vicky's nu den bedste... Og så bare tanken,
om de to store, lettere bedrøvede øjne, i hendes alt for lille og alfeagtige
ansigt... Selvom det er mange år siden, hun så sådan ud

M.V.H....Benny..

Fra : V

Dato : 19-08-10 12:47

Jeg synes også arrangementet i alle hendes sange er fantastisk godt skruet
sammen, og jeg tror også at denne "nye" sang bliver ét af hendes store hit!

Sjovt nok kunne jeg ikke lide Andrea Berg's sange, da jeg startede med at
lytte til den slags musik for 1½ år siden. Men jeg må have overgivet mig, og
synes hun er en af de bedste i det tyske.

De største sangerinder i den tyske schlager synes jeg er Helene Fischer,
Michelle og Andrea Berg!

Helene kender de fleste jo, så vi får lige en med Michelle:
http://www.youtube.com/watch?v=TwPE_T-otjE. Det ligger år tilbage, og sådan
ser hun ikke ud mere. Et forholdsvis nyt klip med hende fra
ZDF-Fernsehgarten: http://www.youtube.com/watch?v=xB-YQKAkO3w

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-08-10 15:13

> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=TwPE_T-otjE. Det ligger år tilbage, og
> sådan ser hun ikke ud mere. Et forholdsvis nyt klip med hende fra

Fandt lige denne sang med hende.
http://www.youtube.com/watch?v=9TDxvB2zUO0&feature=related

Jeg troede det var tennage-slagergruppen ZIPFELBUBENS eget hit fra 2006, men
det er tilsyneladende en genindspilning af et MICHELLE-hit
http://www.youtube.com/watch?v=df48Mciews4&feature=related

Hilsen Åge

Fra : V

Dato : 19-08-10 20:55

> Fandt lige denne sang med hende.
> http://www.youtube.com/watch?v=9TDxvB2zUO0&feature=related

Ikke noget særligt Mig bekendt er det heller ikke en sang hun
indspillet. Det er sikkert én hun har sunget ved en koncert, ligesom f.eks.
Helene Fischer synger andre numre når hun giver koncert. Helene synger
f.eks. nogle af Celine Dion's sange.

> Jeg troede det var tennage-slagergruppen ZIPFELBUBENS eget hit fra 2006,
> men det er tilsyneladende en genindspilning af et MICHELLE-hit
> http://www.youtube.com/watch?v=df48Mciews4&feature=related

Deres version er lidt bedre end Michelle's, men ikke meget!

Tror dog at sangen er ældre, og ikke har noget med hverken Michelle eller
Zipfelbuben at gøre.

Lige en herlig én med Michelle: http://www.youtube.com/watch?v=zSm86S_TfLA.
Synes hun har en meget speciel stemme, og er ret vild med den!

Håber vi hører mere fra hende. Hun har jo truet med stoppe, men har trukket
det tilbage indtil videre!

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-08-10 15:26

> Lige en herlig én med Michelle:
> http://www.youtube.com/watch?v=zSm86S_TfLA. Synes hun har en meget speciel
> stemme, og er ret vild med den!

AV! - Det var da vist en af hendes bedre sange du fandt der. Den giver jeg 8
ud af 10 point.
..............men jeg synes nu ikke om hendes sange generelt - ikke dem
jeg youtubede frem selv. Men den her er
bedre end alle dem jeg selv fandt. Jeg kan se ude i højre kolonne at det er
sange fra en bestemt cd. Jeg klikkede lidt på
nogle af dem - og de var faktisk gode. Bedre end det jeg selv fandt igår.

> Håber vi hører mere fra hende. Hun har jo truet med stoppe, men har
> trukket det tilbage indtil videre!

Den her fandt jeg selv lige nu. Den scorer også 8 point. Den er der
forresten meget Helene over:
http://www.youtube.com/watch?v=uzB5hgZGKWs&feature=related

Er der ikke også lidt Francine Jordi over hende der Michelle ?

Francine Jordi:
http://www.youtube.com/watch?v=atKPcNfIn08&feature=related

Hiolsen Åge

Fra : Michel

Dato : 20-08-10 16:43

Der er også andre "schlager-damer", men jeg vil undlade at starte en ny
tråd:

Claudia Jung: Ich kann für nichts mehr garantier'n
http://www.youtube.com/watch?v=0ZdgKhJr9Qw

Ireen Sheer: Ich hab den Himmel geseh'n
http://www.youtube.com/watch?v=Sg1D8GQq4-o

Og en ret stille schlager, men den er guddommeligt smuk...
Katarina Herz: Addio
http://www.youtube.com/watch?v=VGMCQzd1iSM

Addio
Michel

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-08-10 16:59

"Michel" <nosp@mthanks.dk> skrev i meddelelsen

> Claudia Jung: Ich kann für nichts mehr garantier'n
> http://www.youtube.com/watch?v=0ZdgKhJr9Qw

Den kender jeg godt. Sjovt nok er det lige præsis den eneste af hendes sange
jeg kan lide. Og den kan
jeg lide extremt meget. Den scorer 10 ud af 10 point

> Ireen Sheer: Ich hab den Himmel geseh'n
> http://www.youtube.com/watch?v=Sg1D8GQq4-o

Her fandt du jo nok hendes absolut bedste sang hun nogensinde har sunget.
Fuld af Helene-stil.

> Og en ret stille schlager, men den er guddommeligt smuk...
> Katarina Herz: Addio
> http://www.youtube.com/watch?v=VGMCQzd1iSM

Jeg er jo ikke meget til langsomme sange, kun når de laves virkeligt godt.
Det gør denne her. Den er fuldt ud ligeså god som hurtige slagere. 10 point
igen.

Men jeg er jo nok mere til en "godaw-slager med volksmusikstil og dermed en
lille trompet der blæser os et stykke slageren igennem, og så ellers bare
derud ad.
Hwa med Katrin Raab:
http://www.youtube.com/watch?v=7RmS_J1ZPks&feature=related

og hwa med Marianne Cathomen?. Så er der saft suseme "godaw" i den.
I den goe gamle stil. Hu hej, hvor den kører:
http://www.youtube.com/watch?v=nlEq1wY-hbE
Det var forøvrigt en af de første tyske slager jeg hørte, efter at min
tysk-slager-interesse startede for alvor i 2004.
Den var med til at puste til min interesse for den tyske folkelige musik.

Hilsen Åge

Fra : V

Dato : 20-08-10 19:05

> [...]
> tysk-slager-interesse startede for alvor i 2004.
> Den var med til at puste til min interesse for den tyske folkelige musik.

Ja, det er helt rigtig! 10 point!

Hvad så med denne med Romy, som jeg lige fandt:
http://www.youtube.com/watch?v=FU9D2lasurM&feature=related?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-08-10 20:05

> Ja, det er helt rigtig! 10 point!
>
> Hvad så med denne med Romy, som jeg lige fandt:
> http://www.youtube.com/watch?v=FU9D2lasurM&feature=related?

Halløjsa da. Den får fluks 9 point ud af 10

Men Hov! - Her laver Laura Lynn da helt fest i den. Men nu røg vi jo også
til Holland: http://www.youtube.com/watch?v=L03m4GnlR2g&feature=related
Altså, de festlige hollændere. De får lige 10 point her.

Men Dennie Christian vil altså også lige være med her. Skal vi ikke give ham
lov. Huuuu hej, sikken de hollandske pensionister holder sig. De lever
sundt i Holland
http://www.youtube.com/watch?v=QcQF_fZinnI&feature=related

Hilsen Åge

Fra : V

Dato : 20-08-10 19:01

"Michel" <nosp@mthanks.dk> skrev i meddelelsen

> Der er også andre "schlager-damer", men jeg vil undlade at starte en ny
> tråd:

Ja, der er heldigvis rigtig mange gode. Kan også nævne Simone og Kristina
Bach som nogle af mine favoritter. Tror at 9 ud 10 af mine favoritter er
damer!

> Claudia Jung: Ich kann für nichts mehr garantier'n
> http://www.youtube.com/watch?v=0ZdgKhJr9Qw

Ja, den er da hæderlig, og ikke noget særligt! Så hende for nylig i
ZDF-Fernsehgarten med denne:
http://www.youtube.com/watch?v=mC3xJqL_-KQ&feature=search. Hvad synes du om
den?

> Ireen Sheer: Ich hab den Himmel geseh'n
> http://www.youtube.com/watch?v=Sg1D8GQq4-o

Ja, den er rimelig god! Et af hendes større hits er denne:
http://www.youtube.com/watch?v=wsdGxZB5TA8&feature=related

> Og en ret stille schlager, men den er guddommeligt smuk...
> Katarina Herz: Addio
> http://www.youtube.com/watch?v=VGMCQzd1iSM

Helt enig. Den er rigtig god! Hvis jeg skal fremhæve en stille slager vil
jeg vælge denne med Andrea Jürgens:
http://www.youtube.com/watch?v=W1On2vGdRK0&feature=search. Synes også den er
rigtig smuk!

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-08-10 20:17

> [...]
> Bach som nogle af mine favoritter. Tror at 9 ud 10 af mine favoritter er

10 point herfra

> Ja, den er da hæderlig, og ikke noget særligt! Så hende for nylig i
> ZDF-Fernsehgarten med denne:
> http://www.youtube.com/watch?v=mC3xJqL_-KQ&feature=search. Hvad synes du
> om den?'

Supersang. Den opnår 9 point.

Så giver vi 10 point igen

> Ja, den er rimelig god! Et af hendes større hits er denne:
> http://www.youtube.com/watch?v=wsdGxZB5TA8&feature=related

Vi strør stadig 10 point ud. Men den her er så god at det er med pil opad

> Helt enig. Den er rigtig god! Hvis jeg skal fremhæve en stille slager vil
> [...]

Den er rigtig fantastisk. 10 point endnu engang

Hvad så med den her stille slager med Renate Robben, hvor hun synger om sin
dagbog. Ja, vi er i Holland igen: http://www.youtube.com/watch?v=WBdX63n2hpY

Hilsen Åge

Fra : Michel

Dato : 20-08-10 21:21

> Helt enig. Den er rigtig god! Hvis jeg skal fremhæve en stille slager vil
> [...]

Helt bestemt. Men den er efter min mening endnu bedre i originalversionen
med hollandske Tol & Tol:
http://www.youtube.com/watch?v=fSt2tnj1nw4

Deres hollandske version er fra 1989, og videoen relaterer sig som alt andet
i 1989 til Berlin-murens fald. Sangen er i øvrigt sunget på græsk, så der er
en vis uoverensstemmelse mellem sang og video.

Men jeg kan tilføje, at jeg hørte Eleni på NDR1 flere gange, da jeg var i
starten af tyverne (jo, jeg har altid været til den bløde og blide musik
, men som regel i en nonstop-flade uden præsentation af sangene. Men ved et
tilfælde købte jeg en cd i Tyskland i vist 1990, hvor den var at finde, og
jeg har siden købt alt med Tol & Tol, men Eleni er stadig deres bedste.

Videoens slutning (nu er I advaret) kan af uransagelige grunde få
tårekanalerne i gang hos mig. Pokker tage de følelser, som jeg har brugt
mange år på at få ud ad systemet. Men uden held :´-)

Weekend-hilsner
Michel

Fra : V

Dato : 20-08-10 18:50

> AV! - Det var da vist en af hendes bedre sange du fandt der. Den giver jeg
> 8 ud af 10 point.

Godt jeg endelig fandt én du kunne lide

> [...]
> nogle af dem - og de var faktisk gode. Bedre end det jeg selv fandt igår.
> Den her fandt jeg selv lige nu. Den scorer også 8 point. Den er der

Ja, også en dejlig én fra hende! Du er så nok til noget af det ældre hun har
lavet?

Prøv om du kan lide denne her?
http://www.youtube.com/watch?v=-CnvUzlgGws&feature=search

> Er der ikke også lidt Francine Jordi over hende der Michelle ?
>
> Francine Jordi:
> http://www.youtube.com/watch?v=atKPcNfIn08&feature=related

Jeg kan også rigtig godt lide Francine, selvom det langt fra er alt hvad hun
laver der er godt! Men synes nu ikke hun har mange lighedspunkter med
Michelle! Francine bevæger sig også væk fra schlager til tider!

Men den bedste jeg har hørt med Francine er denne:
http://www.youtube.com/watch?v=kOh09IYdMPI&feature=search. Og dét er
schlager!

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-08-10 20:24

> Prøv om du kan lide denne her?
> http://www.youtube.com/watch?v=-CnvUzlgGws&feature=search

Den er god. 8 point med pil op

> Men den bedste jeg har hørt med Francine er denne:
> http://www.youtube.com/watch?v=kOh09IYdMPI&feature=search. Og dét er
> schlager!

Jajaja. bob-bob-bob. Så synes jeg nu heller ikke den er bedre. Men den er da
god nok.
Her er en rigtig god sang med Francine Jordi:
http://www.youtube.com/watch?v=wI_Wq__eUfA

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-08-10 20:29

meddelelsen news:4c6ed66b$0$56772$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Her er en rigtig god sang med Francine Jordi:
> http://www.youtube.com/watch?v=wI_Wq__eUfA

Heyyyy for syvtal. Prøv lige at tjekke den her ud. Det er den samme sang.
Men her er der saft suseme visuelt show på højt kvalitetsplan, så pengene
passer. Hold da ferie. Huuu ha.

Værsågod: http://www.youtube.com/watch?v=HKGo29o_Q98&feature=related

Hilsen Åge

Fra : V

Dato : 21-08-10 21:10

> [...]
> Men her er der saft suseme visuelt show på højt kvalitetsplan, så pengene

Ja, der er jo altid gjort noget ud af pynten når Florian holder show

Fra : V

Dato : 21-08-10 21:07

> Her er en rigtig god sang med Francine Jordi:
> http://www.youtube.com/watch?v=wI_Wq__eUfA

Ja, det er også rigtig god. Den er også forholdsvis ny. Vist fra i år. Kan
ikke lige huske hvad originalen er for én, men den er vist rimelig kendt
også.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-08-10 22:14

> Ja, det er også rigtig god. Den er også forholdsvis ny. Vist fra i år. Kan
> ikke lige huske hvad originalen er for én, men den er vist rimelig kendt
> også.

Originalen er engelsk og kom i 1971, da England stadig havde evner og
dygtighed i behold, til at lave synge-med-venlig slagermusik. En evne og
dygtighed kun tysk- og hollandstalende lande stadig har i behold.
Sangen hed forøvrigt "Soley Soley" og var med "Midle Of the Road".
Vi tjekker lige ud igen. Den er her:
http://www.youtube.com/watch?v=rm_bhJ7-ddA&feature=related

Det var en fantisk gruppe. De lavede en syndflod af store verdenshit. Skal
vi lige snuppe det her demley med dem:
http://www.youtube.com/watch?v=lPeX1LqEvuE

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-08-10 22:16

meddelelsen news:4c70417d$0$56768$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Det var en fantisk gruppe. De lavede en syndflod af store verdenshit. Skal
> vi lige snuppe det her demley med dem:
> http://www.youtube.com/watch?v=lPeX1LqEvuE

HOV! - De eksisterer åbenbart endnu. Her spiller de sangen i 2006:
http://www.youtube.com/watch?v=WZSDzainNZY&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-08-10 11:51

meddelelse news:4c70417d$0$56768$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=rm_bhJ7-ddA&feature=related
>
> Det var en fantisk gruppe. De lavede en syndflod af store verdenshit. Skal

Englænderne fortæller godt nok altid, at de er Englændere... Men normalt
protesterer Skotter voldsom mod denne påstand.. ) Så Middle of the road,
vil helt kaldes Skotske.... Men det er nok bare en lille detalje :) Men man
kan måske finde lidt mere her

http://www.middleoftheroadpopgroup.com/

M.V.H....Benny..

Fra : Michel

Dato : 22-08-10 16:14

> [...]
> road, vil helt kaldes Skotske.... Men det er nok bare en lille detalje :)
> Men man kan måske finde lidt mere her ...

Jeg kan ikke dy mig selv om det vist ikke er den rette nyhedsgruppe, men det
må jeg råde bod på nederst.

Jeg er selv tilbøjelig til at sige England og ikke Storbrittanien, der mig
bekendt består af England, Skotland, Wales og Nordirland - og måske mere.
Jeg fik IKKE 13 i geografi.

Lidt det samme som, at det er forkert at sige Holland, da det er et område i
Nederlandene, der jo på engelsk hedder "The Netherlands" og på tysk "Die
Niederlände".

Det svarer i begge tilfælde vist lidt til at kalde Danmark for "Jutland"
(engelsk for Jylland) eller "Zeeland" (tysk for Sjælland).

Jeg måtte altså lige hoste den sproglige hårbolle op. Håber på tilgivelse -
og at jeg har ret ikke mindst

Og da dette er en musikgruppe, så lad mig da lige smide et par videoer med
på vejen, som jeg frygter at Åge ikke synes om, for vi er ovre i det
"volkstümliche":

Edith Prock: Hörst du die Glocken von Stella Maria (jeg bander aldrig, men
for helvede for en smuk stemme ... og melodi)
http://www.youtube.com/watch?v=ofH5MrR-nH8

Angela Wiedl: Doch des Herzklopfen ... des verdank I dir. Aldeles
vidunderlig og næsten acapella (der er lidt rytmer)
http://www.youtube.com/watch?v=2S5mYP3Uq3Y

Pyh, reddede jeg den ikke på målstregen med lidt "on-topic"

Mange hilsner
Michel

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-08-10 17:11

> [...]
>
> Edith Prock: Hörst du die Glocken von Stella Maria (jeg bander aldrig, men
> for helvede for en smuk stemme ... og melodi)

Ja, Der er nok lidt for meget folkedragt over det der.

> Angela Wiedl: Doch des Herzklopfen ... des verdank I dir. Aldeles
> vidunderlig og næsten acapella (der er lidt rytmer)
> http://www.youtube.com/watch?v=2S5mYP3Uq3Y

Den er god.

I Danmark er det jo normalt, at sige England om hele Storbritanien og at
sige Holland om hele Nederland. Selv om det er forkert.

Så i Danmark er det ikke forkert selv om det er forkert. Men det er
rigtigt at det er rigtigt at det er forkert, alligevel. Det er altså......
(nej, glem det)

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-08-10 08:13

> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=2S5mYP3Uq3Y
>
> Pyh, reddede jeg den ikke på målstregen med lidt "on-topic"

Hej Michel

Jamen jeg går ud fra, at Skotter har det lidt på samme måde som vi Jyder.
Der dårligt kan betragte en Københavner som Dansker

Personligt har jeg intet imod Københavnere....
Jeg kan bare ikke li' at de bruger vores flag )

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-08-10 14:03

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Personligt har jeg intet imod Københavnere....
> Jeg kan bare ikke li' at de bruger vores flag )
>
> M.V.H....Benny..

Jeg har heller ikke noget imod dem, bare de bliver oppe i træerne.
Øhh... godt nok er det københavnske flag rødt, men er det ikke med rød
halvmåne - i stedet for et rødt kors?
HA!

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 24-08-10 07:40

meddelelse news:4c727170$0$36585$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Jeg har heller ikke noget imod dem, bare de bliver oppe i træerne.
> Øhh... godt nok er det københavnske flag rødt, men er det ikke med rød

Nå for pokker, jeg troede det var de der små gule, der sommetider sidder på
deres busser ))

M.V.H....Benny..