Statspærre kode polo
Fra : Deluxen

Dato : 17-08-10 21:52

Hej.

Har en Polo Classic der ikke vil starte, den står ved min mekaniker nu og
han siger han mangler koden til at komme ind i startspærren, det er fordi at
den ikke får signal om at åbne den elektriske indsprøjtning, benzin pumpen
er ny osv....................hjææææææææææælp

Fra : Kell Petersen

Dato : 18-08-10 15:24

Den klarer " vi arbejder gratis" VAG.
Har i prøvet at trække main sikringen.