Dele til en VW M181 jagtvogn
Fra : carsten

Dato : 17-08-10 18:48

Nogen der har nogen ideer hvor man kan købe dele til en VW M181 jagtvogn,
evt også i udlandet....

Pft

Carsten

Fra : oz3bto

Dato : 17-08-10 21:15

"carsten" <carsten@sletdettecdberg.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der har nogen ideer hvor man kan købe dele til en VW M181 jagtvogn,
> evt også i udlandet....
>
> Pft
>
> Carsten

Hvis det er den som jeg tror det er så er det samme motor som der ligger i
1303

Fra : carsten

Dato : 17-08-10 21:45

> Hvis det er den som jeg tror det er så er det samme motor som der ligger i
> 1303

Den forstod jeg ikke helt

Fra : oz3bto

Dato : 17-08-10 21:50

> Den forstod jeg ikke helt

Så skal jeg da gerne skære det ud i pap for dig

Hvis det er den model som jeg har i tankerne så er motoren den samme som
der ligger i en bobbel også kendt som en 1303 eller Herbie

Fra : carsten

Dato : 18-08-10 20:04

> Så skal jeg da gerne skære det ud i pap for dig
>
> Hvis det er den model som jeg har i tankerne så er motoren den samme som
> der ligger i en bobbel også kendt som en 1303 eller Herbie

Jamen takker for din forståelse for min lidt sløve hjerne...
Men det er nu ikke motoren jeg mest referede til, men
pladedele.....spejle.... gearstang ....gejl som bagagebæret til bag
osv....så skulle nok have præciseret det bedre

Mvh Carsten

Fra : ERLO

Dato : 17-08-10 22:05

Hej
der har tidligere været en her i nyhedsgruppen som kaldte sig for
Blåtand. Han havde tit biler og dele til 181'eren.Så jeg vil foreslå dig
at søge kontakt med ham.
Mvh. ERLO

Fra : carsten

Dato : 18-08-10 20:05

"ERLO" <ernst.logstrup@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Han havde tit biler og dele til 181'eren.Så jeg vil foreslå dig at søge

Hej

Takker for infoen...jeg prøver at støve ham op

Mvh Carsten