ikke link på nokia 5230
Fra : bent

Dato : 16-08-10 22:57

Hej

Min nokia 5230 har det været sådan at var der en link i en sms kunne man
tryk på link og den gik selv på nette og hente. >Men nu kan jeg ikke
tryk på link.
Nogle der ved hvad kan være gal.
Hilsen Bent

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 17-08-10 06:03

Hej Bent.

Am 16.08.2010 23:56, schrieb bent:
> Min nokia 5230 har det været sådan at var der en link i en sms kunne man
> tryk på link og den gik selv på nette og hente. >Men nu kan jeg ikke
> tryk på link.
> Nogle der ved hvad kan være gal.

Det skulle være muligt at vælge "automatisk søg" (e.l., har ikke dansk
som menusprog) under optioner, når du har åbnet en besked.

HTH

Mvh.

Rainer

Fra : bent

Dato : 17-08-10 12:30

On 17-08-2010 07:02, Rainer Schöbe wrote:
> [...]
>
> Det skulle være muligt at vælge "automatisk søg" (e.l., har ikke dansk
> som menusprog) under optioner, når du har åbnet en besked.

Det kan jeg nu ikke finde der

Fra : bent

Dato : 19-08-10 21:20

On 17-08-2010 13:30, bent wrote:

> Det kan jeg nu ikke finde der

Edb er nuengang somtidfe mærklig
kom tilat gøre det rigtig i dag, selv om det ikke er logis
Jeg gik ind under instling und sms og ænder til reduceret
tegnunderstøles, så virke det og så ænder jeg til fuld understøles og
det virk stadig