Hvalen Hvalborg instrumental?
Fra : Peter Jensen

Dato : 16-08-10 14:15

Hej,

Findes Hvalen Hvalborg i instrumental version? Hvordan får jeg fat i denne?
Link?

Fra : Henning Jensen

Dato : 16-08-10 14:33

On 16-08-2010 15:15, Peter Jensen wrote:
> Hej,
>
> Findes Hvalen Hvalborg i instrumental version? Hvordan får jeg fat i
> denne? Link?

Det kan være at du får bedre bud, ellers kan du finde den på denne
webside, i en midi-udgave:

http://www.os2.dk/Midi/Midifiler.htm

Henning.

Fra : Kert Rats

Dato : 16-08-10 17:29

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Det kan være at du får bedre bud, ellers kan du finde den på denne
> webside, i en midi-udgave:
>
> http://www.os2.dk/Midi/Midifiler.htm

http://www.os2.dk/Midi/Midifiler.htm crasher hos mig. Mon det er det dersens
OS2, der ikke virker?
Det kunne man vel nok tro - OS/2, det gamle antikverede skidt

Venligst

Kerty Rats

Fra : Henning Jensen

Dato : 16-08-10 17:56

On 16-08-2010 18:28, Kert Rats wrote:

> http://www.os2.dk/Midi/Midifiler.htm crasher hos mig. Mon det er det dersens
> OS2, der ikke virker?
> Det kunne man vel nok tro - OS/2, det gamle antikverede skidt

Jeg kan ikke sige hvad der er galt hos dig, alt virker perfekt her. Både
direkte afspilning og download.

Hvis det bliver aktuelt, så har jeg filen her på min pc, og vil gerne
uploade den.

Hilsen Henning.

Fra : Ulrik

Dato : 16-08-10 21:50

On 16-08-2010 15:15, Peter Jensen wrote:
> Hej,
>
> Findes Hvalen Hvalborg i instrumental version? Hvordan får jeg fat i
> denne? Link?

Jeg er sikker på, Shubberne selv ikke har udgivet en instrumental
version, men det er da muligt, der findes andre bands, der har
indspillet den instrumentalt - det skal jeg ikke kunne sige.

Der belv godt nok udgivet en karaoke-DVD med Shu-bi-dua-sange i 1993,
men der er Hvalen Hvalborg IKKE på.

Mvh
Ulrik