Tekst til sølvbryllupsvalsen?
Fra : RK

Dato : 15-08-10 13:36

Hvor kan jeg finde den?

Fra : Henning Jensen

Dato : 16-08-10 00:18

On 15-08-2010 14:35, RK wrote:
> Hvor kan jeg finde den?

Sølvbryllupsvalsen.

Sommersolen skinner i mit gyldne hår.
Du er så kær og så fager som gud du atter står.
Alderdommens rynker viser sig nu på din kind,
men dine øjne og disse minder fylder hver dag mit sind

Forglemmigej og roser bindes til en krans.
Jeg mærker let dine arme i denne stille vals.
Årene er gået en tåre jeg ser på din kind,
som da jeg skar dit navn i barken under den blomstrende lind.

Kære jeg vil takke, for fem og tyve år.
Med venner og familien vi mange glæder får.
Du giver livet mening med armen blidt om din hals,
danser vi to mod resten af livet til vores sølvbryllupsvals.

Hilsen Henning.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 16-08-10 02:23

"RK" <flemming.j@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor kan jeg finde den?

Det eneste sted, jeg lige har kunnet finde en, var på TDC music.... Men
sunget på Norsk.

Teksten alene, kom ikke frem nogen steder.... Husker jeg ikke helt galt hed
solisten / gruppen Arne Sveen.

M.V.H....Benny..

Fra : Henning Jensen

Dato : 16-08-10 07:12

On 16-08-2010 03:23, Benny Mortensen wrote:

> [...]
> sunget på Norsk.
> Teksten alene, kom ikke frem nogen steder.... Husker jeg ikke helt galt hed

Teksten selv, er helt barberet væk fra "Internettet".
Sangen kan du, med lidt held, finde nogle få steder, som f.eks. her:

http://lavamus.com/Album/2481903/Va/Giro_413_Favoritter/mp3/

Rul ned til sang nr. 210 og klik på højttalericonet.
Har man brug for det, kan man jo optage den på sin pc.

Hilsen Henning.