Ich libe "Laibach"
Fra : ASKF

Dato : 14-08-10 14:55

Jeg har vist et par gange fået links til Laibach her i gruppen, men de
medodier der var linket til sagde mig intet - eller jeg synets at--

Jeg har den orginale single og den første maxi med denne melodi;
Laibach's version g'r mig bare hook på dem:

Laibach - Life is Life (High Quality DVDRip)
<http://www.youtube.com/watch?v=JbB1s7TZUQk>

Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus Laibach version var dårlig.

Fra : ASKF

Dato : 14-08-10 18:02

ASKF ytrede sig i <8o7d665cm0sts3ddct1828ujqdd2nrq59h@4ax.com> med
dette:

> [...]
>Laibach's version g'r mig bare hook på dem:
>
>Laibach - Life is Life (High Quality DVDRip)

Original var Opus <http://www.youtube.com/watch?v=0Jy4tMySp5o>

Oprtæden for Opus i videoen var virkelig cool/hip den gang