Indisk klassisk musik
Fra : Finn Petersen

Dato : 06-08-01 21:07

Er der nogen som kan anbefale noget indisk musik. Jeg ved ikke hvad genren
hedder, men det er "typisk indisk" strengemusik som man bliver helt
afslappet af at høre på.

mvh

Finn Petersen

Fra : Rick Madsen

Dato : 06-08-01 21:20

Du går ihvertfald ikke fejl med Ravi Shankars udgivelser fra 50´erne,
60´erne og 70´erne...

hvm

Fra : John K

Dato : 06-08-01 23:45

> Er der nogen som kan anbefale noget indisk musik. Jeg ved ikke hvad genren
> hedder, men det er "typisk indisk" strengemusik som man bliver helt
> afslappet af at høre på.

Jeg har en del liggende der hjemme, som er købt i Indien. Hvem det er med
kan jeg dog ikke lige huske, men jeg skal gerne tjekke efter.

Mvh

John K