Dirke / lirke lås i skænk op
Fra : Henrik

Dato : 13-08-10 14:10

Hej

Er der nogen med erfaring i at få en skabslås dirket op i en skænk.
Nøglen knækkede, - og jeg har ikke flere nøgler.

Mvh. Henrik

Fra : Max

Dato : 13-08-10 14:36

Hej Henrik

> Er der nogen med erfaring i at få en skabslås dirket op i en skænk.
> Nøglen knækkede, - og jeg har ikke flere nøgler.

Gå ned til den lokale låsesmed og lån et bundt nøgler der
ligner, og så hjem og prøve.

Max

Fra : From Sydsjælland

Dato : 13-08-10 18:48

"Henrik" <h1rik@hans1.by> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen med erfaring i at få en skabslås dirket op i en skænk.
> Nøglen knækkede, - og jeg har ikke flere nøgler.
>
> Mvh. Henrik

Skriv din adresse.
Så kommer der fem mand i nat, helt af sig selv, de kan bare det der

Ved ikke hvor de lærer det? Men de kan bare den slags

De har kun været i Danmark i 12 timer, så kender de alle gader og byer.

Spøg tilside, lån et bundt nøgler hos den lokale.
Mvh Knud

Fra : Nana

Dato : 14-08-10 16:09

> [...]
>
> Er der nogen med erfaring i at få en skabslås dirket op i en skænk. Nøglen
> knækkede, - og jeg har ikke flere nøgler.

Overvej at trille på loppemarked og kigge. Der er næsten altid en der har
nøgler i løsvægt og næsten alting bruger samme nøgle. Jeg har f.eks. fem
låsbare ældre skabe/skuffer af meget forskellig slags, som kan bruge samme
nøgle.

Fra : Henrik

Dato : 15-08-10 16:14

Henrik skrev:
> Hej
>
> Er der nogen med erfaring i at få en skabslås dirket op i en skænk.
> Nøglen knækkede, - og jeg har ikke flere nøgler.
>
> Mvh. Henrik
1000tak for spøg&skæmt og meget brugbare svar Det må kunne lykkes!
Mvh. Henrik