css på a:hover. Flere link med forskellig ~
Fra : Sussi Sandager

Dato : 13-08-10 20:01

Hej jeg har ekspermitere med at lave forskelligfarvet links og
det går ok men kan man også lave det med a:hover. Eksempelvis
hvis man har flere link og gerne vil have forskellige farver når
musen holdes over Det kan jeg ikke få til at lykkes. Jeg skal
ikke bruge det til noget men øver css.

Jeg har lavet links sådan og prøvet samme metode med a:hover, det
virker ikke

a.green {
   color: #006633;
}
a.red {
   color: #FF0000;’
}

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Birger Sørensen

Dato : 13-08-10 20:14

Sussi Sandager forklarede den 13-08-2010:
> [...]
> ikke bruge det til noget men øver css.
>
> Jeg har lavet links sådan og prøvet samme metode med a:hover, det

a.green:hover burde virke.
Et link? - selvom det ikke virker, kan der være andet galt.

Birger

http://bbsorensen.dk

Fra : Sussi Sandager

Dato : 14-08-10 09:52

a.green:hover burde virke.
Et link? - selvom det ikke virker, kan der være andet galt.

Birger

Tak for hjælpen Birger det virker fint

Sussi