Er min w995 en 3g telefon?
Fra : Klyp

Dato : 12-08-10 17:22

Hejsa. Oisters nye tilbud lyder da ganske okay :)...

men er min sony ericsson w995 en 3g telefon? spørger fordi det er et
krav for at man kan få abonnementet!!..

Fra : Klyp

Dato : 12-08-10 17:38

Jeg kom til at tænke på om der er nogle ulemper ved at bruge telefonen
over 3g net. Bruger den mere strøm? er der Dækning over det hele?

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 13-08-10 14:39

Klyp kom med denne ide:
> Jeg kom til at tænke på om der er nogle ulemper ved at bruge telefonen
> over 3g net. Bruger den mere strøm? er der Dækning over det hele?

Ikke i 6310 Broager

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Klyp

Dato : 15-08-10 12:42

On 13 Aug., 15:38, Hans Paulin (6310) <m...@privacy.net> wrote:
> Klyp kom med denne ide:

> Ikke i 6310 Broager
>
> --
> Med venlig hilsen
>        Hanswww.zofiaoghans.dk

er der ikke dækning eller bruger den ikke mere strøm eller er der ikke
nogle ulemper? :)

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 15-08-10 21:52

Klyp kom med denne ide:

> er der ikke dækning

I 6310 Broager er der ikke dækning, har jeg fået at vide

(får først en 3G i denne uge )

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Klyp